اولین تریلر رسمی انیمیشن The Magician’s Elephant منتشر شد !

به تازگی اولین تریلر رسمی انیمیشن The Magician’s Elephant در فضای مجازی پخش شده است. در ادامه می توانید ویدیو این تریلر را تماشا کنید.

اولین تریلر رسمی انیمیشن The Magician’s Elephant منتشر شد: یکی از انیمیشن های جدید پلتفرم نتفلیکس که قرار است تا مدتی دیگر منتشر شود فیل شعبده باز (The Magician’s Elephant) می باشد، این انیمیشن از روی رمانی به همین نام به قلم «کیت دی‌کامیلو» اقتباس شده است. اخیراً اولین تریلر رسمی این انیمیشن منتشر شده است که می توانید آن را در انتهای این مطلب مشاهده کنید. با دیجی موویز همراه باشید.

اولین تریلر رسمی انیمیشن The Magician’s Elephant

  • تریلر انیمیشن The Magician’s Elephant

در ادامه می‌توانید تریلر انیمیشن The Magician’s Elephant را ببینید:

این انیمیشن داستان پیتر را روایت می‌کند، پسری که خواهرش ادل را مدت‌ها گم کرده است، تا اینکه پیشگویی به او می‌گوید که برای پیدا کردن خواهرش باید فیل یک شعبده باز را پیدا کند و او را دنبال کند. این تریلر به ما نمایی از مجموعه اتفاقاتی که در این انیمیشن قرار است رخ بدهند به ما نشان می‌دهد. با توجه به این تریلر می توان گفت که این انیمیشن قرار است فضایی فانتزی و جذاب داشته باشد.

هنرمندان صدا پیشه ا این انیمیشن شامل نوآ جوپ، بندیکت وانگ، سیان کلیفورد، برایان تایری هنری، آصف مندوی، مندی پتینکین، میراندا ریچاردسون، کری سامر، لورین توسان و داون فرنچ هستند. فیل جادوگر قرار است در تاریخ 17 مارس سال 2023 از پلتفرم نتفلیکس پخش شود.

تریلر انیمیشن The Magician’s Elephant

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *