مدت زمان فیلم Killers of the Flower Moon منتشر شد !

بامداد امروز، مارتین اسکورسیزی، از مدت زمان فیلم Killers of the Flower Moon خود خبر داد و آن را یکی از جنجالی‌ترین فیلم‌هایش خواند.

قاتلان ماه گل یا همان Killers of the Flower Moon یک فیلم درام وسترن آمریکایی به کارگردانی مارتین اسکورسیزی و با فیلمنامه‌ای از اریک راث و اسکورسیزی است که بر اساس کتاب غیرداستانی پرفروش 2017 به همین اسم، ساخته شده است.

مدت زمان فیلم Killers of the Flower Moon

در ادامه می‌توانید تصویری از فیلم Killers of the Flower Moon را ببینید:

مدت زمان فیلم Killers of the Flower Moon
مدت دقیقه فیلم Killers of the Flower Moon

فیلم مورد انتظار Killers of the Flower Moon، جدیدترین ساخته‌ی مارتین اسکورسیزی با بازی لئوناردو دی کاپریو، برندن فریزر و رابرت دنیرو سه ساعت و بیست دقیقه مدت زمان خواهد داشت که در جشنواره ی کن امسال اکران خواهد شد.

این فیلم توسط Sikelia Productions اسکورسیزی و Appian Way Productions دی کاپریو تهیه شده و توسط Paramount Pictures و Apple TV+ توزیع شده است. طبق گزارش‌ها، بودجه‌ی 200 میلیون دلاری بزرگترین مبلغی است که تا به حال برای فیلمی در اوکلاهاما فیلمبرداری شده است.

مدت زمان فیلم Killers of the Flower Moon

مدت زمان Killers of the Flower Moon

این فیلم، داستان واقعی قتل‌های زنجیره‌ای ایالت اکلاهما در دهه‌ی ۱۹۲۰، به دنبال کشف نفت در زمین‌های قبیله‌ی سرخ‌پوستِ اوسیج‌‌ها می‌پردازد. قاتلان ماه گل ششمین همکاری اسکورسیزی و دی‌کاپریو و دهمین همکاری اسکورسیزی و دنیرو است

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *