تاریخ انتشار سریال Agent Elvis مشخص شد !

پس از اینکه دومین تریلر رسمی سریال انیمیشنی مامور الویس از شبکه‌ی نتفلیکس منتشر شد، تاریخ انتشار سریال Agent Elvis نیز به انتشار رسید.

سریال انیمیشنی مامور الویس، زندگی تخیلی از الویس پریسلی، ستاره‌ی راک اند رول را نشان می‌دهد که هنگامی که به یک برنامه جاسوسی مخفی دولتی برای کمک به نبرد با نیروهای تاریکی که کشور را تهدید می‌کنند می‌پیوندد، لباس شخصی خود را با یک جت پک مبادله می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نخستین تریلر انیمیشن سریالی Agent Elvis منتشر شد !

پوستر انیمیشن سریالی Agent Elvis منتشر شد

دومین تریلر سریال Agent Elvis منتشر شد !

تاریخ انتشار سریال Agent Elvis

در ادامه می‌توانید تصویری از فیلم مامور الویس را ببینید:

تاریخ انتشار سریال Agent Elvis
تاریخ پخش سریال مامور الویس

کارگردان این سریال، جان ادی است و این انیمیشن یک اثر کمدی می‌باشد که در ماه مارچ، سال 2023 پخش می‌شود. نتفلیکس صبح امروز تصویری جدید از این انیمیشن را منتشر کرد و اعلام کرد که فیلمنامه‌ی آن توسط مایک آرنولد، کارگردان سریال آرچر نوشته شده است. صداپیشگی الویس را نیز متیو مک‌کانهی بر عهده گذفته است.

تاریخ انتشار سریال Agent Elvis
تاریخ پخش Agent Elvis از نتفلیکس

تاریخ پخش سریال مامور الویس

مامور الویس، توسط پریسیلا پریسلی و جان ادی ساخته شده است. مایک آرنولد در کنار ادی که به عنوان یکی از مجریان برنامه و نویسنده فعالیت می‌کند. مک کانهی، کوین نوئل، کریس پرینوسکی، شانون پرینوسکی، آنتونیو کانوبیو، بن کالینا، جیمی سالتر، کوری سالتر و مارک روزن تهیه کنندگان اجرایی هستند. این نمایش که قبلاً مامور پادشاه نام داشت، اولین بار در سال 2019 معرفی شد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *