تریلر رسمی سریال Gotham Knights منتشر شد !

Gotham Knights، یکی از موردانتظارترین سریال سال 2023 کمپانی دی‌سی می‌باشد که بلاخره بامداد امروز، تریلر رسمی سریال Gotham Knights منتشر شد.

شوالیه های گاتهام یا همان Gotham Knights، یک مجموعه‌ی تلویزیونی ابرقهرمانی آمریکایی است که توسط جیمز استوتراکس، ناتالی آبرامز، و چاد فیواش برای CW ساخته شده.

تریلر رسمی سریال Gotham Knights منتشر شد !

در ادامه می‌توانید تریلر رسمی سریال شوالیه های گاتهام را ببینید:

این فیلم بر روی اعضای خانواده بتمن و دیگر شخصیت‌های مکمل دی سی کامیکس متمرکز است و قرار است در ۱۴ مارس ۲۰۲۳ به نمایش درآید. داستان سریال، پس از مرگ بروس وین است که در نهایت پسر خوانده‌اش، ترنر هیز با فرزندان دشمنان بتمن اتحاد بعید می‌سازد.

در دسامبر 2021، گزارش شد که یک سریال تلویزیونی اقتباسی در CW در حال توسعه است. این سریال در حال حاضر توسط ناتالی آبرامز، جیمز استوتراکس، و چاد پنجیوش نوشته می‌شود، که همگی به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی با گرگ برلانتی، سارا شچتر و دیوید مدن از طریق برلانتی پروداکشنز فعالیت می‌کنند.

بازی ویدیویی با همین عنوان نیز در یک پس از بروس وین گاتهام اتفاق می‌افتد و دادگاه جغدها را به عنوان آنتاگونیست‌ها نشان می‌دهد، و پروژه‌ها به هم مرتبط نیستند. در فوریه 2022، CW یک قسمت آزمایشی را برای ارزیابی سفارش داد. در ماه مه 2022، CW سریال Gotham Knights را انتخاب کرد.

تریلر سریال Gotham Knights

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *