مستند جدیدی از ایلان ماسک ساخته خواهد شد

به تازگی خبری در رسانه ها مجازی پخش شده که در مورد ساخت مستند جدید از ایلان ماسک می باشد. گویا زمان فیلم برداری آن مشخص شده است.

به نقل از ورایتی، «ایلان ماسک» محور اصلی مستند جدیدی از «الکس گیبنی»، کارگردان برنده اسکار خواهد شد که این کارگردان، پیش از این با «پاک شدن: ساینتولوژی و زندان باور» (Going Clear: Scientology and the Prison of Belief) اسکار را به خانه برده است.

ساخته شدن مستندی در مورد ایلان ماسک

این فیلم با عنوان «کورس تصادف ایلان ماسک» جدیدترین فیلم از مجموعه مستند مشترک فاکس و نیویورک‌تایمز به نام «نیویورک‌تایمز تقدیم می‌کند» است که نگاهی عمیق به افراد و رویدادهای برجسته،  تا فاجعه آتش‌سوزی ۲۰۲۰ استرالیا ارائه می‌کند.

این مجموعه بیشتر به خاطر دو فیلم شاخص خود درباره بریتنی اسپیرز، «فریمینگ بریتنی اسپیرز» و «کنترل بریتنی اسپیرز» شناخته شده  و ماجرای جنجالی این سلبریتی که به پایان حضانت پدر بریتنی بر وی کمک کرد.

در ادامه می‌توانید ساخته شدن مستندی در مورد ایلان ماسک را ببینید:

ساخته شدن مستندی در مورد ایلان ماسک
ساخت مستند جدید از ایلان ماسک

ساخت مستند جدید از ایلان ماسک

ماسک، غول فناوری در اواخر سال ۲۰۲۲ با تکمیل خرید ۴۴ میلیارد دلاری توییتر به اوج کار خود رسید و قول داد که تجربه کاربری این پلتفرم را بهبود بخشد و همچنین تعادل را به کاربر خود بازگرداند که از آن جمله می‌توان به حذف ربات‌ها از پلتفرم این شبکه اجتماعی اشاره کرد که قبلاً ماسک گفته بود زیاد هستند.

دو شرکت (Jigsaw Production) و (Closer Media) این فیلم مستند را تهیه می‌کنند و شرکت (Double Agent) وظیقه تأمین مالی این پروژه را بر عهده گرفته و هنوز شرکتی برای پخش این فیلم معرفی نشده است.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *