تریلر رسمی فصل دوم سریال Sweet Tooth منتشر شد !

Sweet Tooth ، یکی از موردانتظارترین سریال‌های سال 2023 می‌باشد که به تازگی تریلر رسمی فصل دوم سریال Sweet Tooth منتشر شد.

Sweet Tooth یک مجموعه تلویزیونی درام فانتزی آمریکایی است که توسط جیم میکل ساخته شده که اخیراً تریلر فصل 2 سریال Sweet Tooth منتشر شد. در تریلر رسمی فصل سریال Sweet Tooth که منتشر شد، شبکه‌ی نتفلیکس اعلام کرد که فصل 2 این سریال، 27 اپریل پخش خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های 2023

تریلر رسمی فصل دوم سریال Sweet Tooth

این سریال بر اساس کتاب کمیک به همین نام توسط جف لمیر ساخته شده است و در نتفلیکس در 4 ژوئن 2021 نمایش داده شد. در جولای 2021، این سریال برای فصل دوم تمدید شد که قرار است در 27 آوریل 2023 منتشر شود.

داستان این سریال، درباره‌ی پسری است که نیمی از انسان و نیمی از آهو می‌باشد، در دنیای پس از آخرالزمان با سایر ترکیبات هنوز زنده می‌ماند.

در ادامه می‌توانید تریلر رسمی فصل سریال Sweet Tooth را ببینید:

تریلر فصل 2 سریال Sweet Tooth

در این سریال کریستین کانوری، نونسو آنوزی، ادیل اختر، استفانیا لاوی اوون، دانیا رامیرز، آلیزا ولانی، نالدی موری، نیل سندیلندز، مارلون ویلیامز، کریستوفر شان کوپر جونیور و یوناس کیبراب و همچنین راوی جیمز برولین حضور دارند.

جیم میکل به عنوان مجری برنامه، تهیه کننده اجرایی، نویسنده و کارگردان فعالیت می کرد. رابرت داونی جونیور، سوزان داونی، آماندا بورل و لیندا موران نیز در کنار اوان مور، تهیه کننده اجرایی، تهیه کنندگان اجرایی هستند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *