همکاری مجدد کارگردانان Everything Everywhere All at once [+جزئیات]

همکاری مجدد کارگردانان Everything Everywhere All at once خبر جدیدی است که به تازگی منتشر شده و در ادامه می‌توانید از جزئیات آن مطلع شوید.

به تازگی خبر همکاری دوباره کارگردانان همه چیز همه جا به یکباره منتشر شده و دنیل کوان و دنیل شاینرت، کارگردانان این فیلم، مشغول ساخت سریال جدیدی در دنیای جنگ ستارگان هستند.

بیشتر بخوانید:

نقد و بررسی فیلم Everything Everywhere All at Once برنده اسکار 2023

همکاری مجدد کارگردانان Everything Everywhere All at once

دنیل کوان و دنیل شاینرت، کارگردانانی هستند که به تازگی با کسب جوایز بهترین فیلم و کارگردانی، فاتح اسکار ۲۰۲۳ شدند. آن دو از تابستان سریال جدیدی از دنیای “جنگ ستارگان” را با عنوان “خدمه اسکلت” مقابل دوربین برده‌اند که برای عرضه از سامانه نمایش آنلاین دیزنی پلاس آماده خواهد شد. در حال حاضر مشخص نیست که دنیل شاینرت و دنیل کوان چند اپیزود از سریال جدید “خدمه اسکلت” را کارگردانی خواهند کرد. این سریال که نقش اصلی آن را جود لاو بازی می‌کند درباره گروهی از بچه‌های گم‌شده در کهکشان است که سعی می‌کنند راه خود را به خانه بیابند.

همکاری مجدد کارگردانان Everything Everywhere All at once
همکاری دوباره کارگردانان همه چیز همه جا به یکباره

همکاری کارگردانان فیلم همه چیز همه جا به یکباره

دنیل کوان و دنیل شاینرت با کسب ۷ جایزه برنده بزرگ نود و پنجمین دوره جوایز سینمایی اسکار نام گرفتند و فیلم‌شان در کنار جوایز بهترین فیلم، کارگردانی و فیلمنامه اصلی، جایزه بهترین بازیگر زن، بهترین بازیگر نقش مکمل مرد، بهترین بازیگر نقش مکمل زن و بهترین تدوین را دریافت کرد.

این دو کارگردان در ماه اوت قراردادی پنج‌ساله با کمپانی یونیورسال امضا کردند و علاوه بر فیلم “همه‌چیز، همه‌جا، به‌یک‌باره”، برای ساخت فیلم “مرد ارتشی سوئیسی” با بازی پل دانو و دنیل ردکلیف شناخته می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *