جزئیات ساخت فصل 4 سریال دختر پشت پنجره (Camdaki Kiz)

آیا فصل 4 سریال دختر پشت پنجره ساخته خواهد شد؟ این سریال ترکی محبوب که بر اساس داستان واقعی روایت و ساخته شده است، کی فینال خواهد داشت؟

فصل 4 سریال دختر پشت پنجره

فینال سریال دختر پشت پنجره کی خواهد بود؟ طبق اخباری که منتشر شده است گویا فصل چهارم سریال دختر پشت پنجره ساخته نخواهد شد:

به طور رسمی سریال “دختر پشت پنجره” در این فصل به پایان می‌رسد و برای فصل چهارم تمدید نمی‌شود.

بیشتر بخوانید:

نقد فصل سه سریال دختر پشت پنجره را بخوانید

دانلود سریال دختر پشت پنجره با دوبله فارسی

فصل چهارم سریال دختر پشت پنجره
فصل چهارم سریال دختر پشت پنجره

دختر پشت پنجره اوایل زمستان ۲۰۲۱ از شبکه کانال D پخش شد. این سریال ترکی با پخش قسمت‌های اولی خود، توجه مخاطب را به شدت جلب کرد. ظرف مدت زمان کوتاهی، آمار بازدید آن بالا رفت.

در فصل یک با دوتا از خانواده‌های ثروتمند ترکیه، یعنی خانواده کوراوغلو و خانواده ایپک اوغلو آشنا شدیم. دو خانواده که هم مذهبی هستند و هم سنتی! هر کدام از این خانواده‌ها دچار مشکلاتی هستند که باعث می‌شود نتوانند خوشبخت و خوشحال به زندگی خود ادامه دهند.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های دکتر گولسرن بودایجی اوغلو

فریده مادری است که به دخترش تجاوز شده و هنگام به دنیا آوردن حاصل این اتفاق جان خودش را از دست داده است. او نمی‌تواند غمی که دارد را به راحتی فراموش کند و نالان را در آغوش بگیرد. می‌ترسد که اگر نالان را در آغوش بگیرد و به او وابسته شود، درست همانند دخترش او را از دست دهد.

به همین دلیل نالان در یک محیط بسته و با شرایط سخت بزرگ شده و به جای عشق همیشه ترسیدن را تجربه کرده است. بعد از گذر زمان و اتمام دانشگاه، در هتل خانواده کوراوغلو به همراه رفیقش بیللور مشغول به کار می‌شوند. در این اثنا با فرزند کوچک این خانواده ثروتمند که بسیار هوس باز و بی مسئولیت است آشنا می‌شود.

فینال سریال دختر پشت پنجره 
فینال سریال دختر پشت پنجره

نتیجه این آشنایی به ازدواج آن‌ها ختم می‌شود و فصل یک با برگزاری مراسم عروسی سدات و نالان خاتمه می‌یابد. در فصل دوم نیز دید وسیع‌تری نسبت به هر دو خانواده به دست آوردیم. علت برخی از رفتار‌ها و کنش‌ها برایمان آشکار شد.

اما داستان به همین سادگی نبود و پیچش‌هایی به آن اضافه شد. ورود خیری، راننده مخصوص رفعت به خانواده کوراوغلو، پیامدهایی را در پی داشت. از طرفی داستان بین گلجیهان و جاوید، رفعت و پروین، سدات و ملیحه و … ماجراهای جانبی هستند که برای پیش بردن سناریو به کار رفته‌اند.

طبق اخبار خبرنگاران ترکیه:

فصل 4 سریال دختر پشت پنجره ساخته نخواهد شد.

بیشتر بخوانید:


One thought on “جزئیات ساخت فصل 4 سریال دختر پشت پنجره (Camdaki Kiz)

  1. من از اول تا اخرشو دیدم خیلی سریال قشنگیه..ولی هایری هم کم چیزی نبودا..آخرش هایری به دست دختر لازمیمیره نالان پیش دکترش می‌ره خوب میشه بعدش بازم باسدات ازدواج میکنم صاحب بچه میشن آخرش زود تموم شد پروندن فیلم و..باعجله انگار ساختنش.ولی خوب بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *