تاریخ انتشار فیلم Five Nights at Freddy’s منتشر شد !

Five Nights at Freddy’s یکی از فیلم‌های موردانتظار ترسناک امسال می‌باشد که شب گذشته بلاخره تاریخ انتشار فیلم Five Nights at Freddy’s منتشر شد.

اوایل سال 2023 بود که خبر پخش فیلم پنج شب با فردی منتشر شد و هواداران ژانر ترسناک از آن روز، منتظر خبر تاریخ اکران Five Nights at Freddy’s هستند تا اینکه روز گذشته تاریخ منتشر شدن Five Nights at Freddy’s منتشر شد.

تاریخ انتشار فیلم Five Nights at Freddy’s منتشر شد !

Five Nights at Freddy’s، یک فیلم ترسناک ماوراءالطبیعه آمریکایی به کارگردانی اما تامی می‌باشد که بر اساس فیلمنامه‌ای که او با همکاری اسکات کاتون و ست کودبک نوشته است. این فیلم، بر اساس فرانچایز بازی ویدئویی به همین نام ساخته و توسعه یافته توسط کاتون است.

جاش هاچرسون، متیو لیلارد، مری استوارت مسترسون، پایپر روبیو، کت کانر استرلینگ و الیزابت لیل در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند. ساخت این فیلم، اولین بار در اپریل 2015 با مشارکت برادران وارنر پیکچرز اعلام شد و در جولای 2015، گیل کنان قراردادی را برای کارگردانی و نویسندگی آن منعقد کرد.

در ادامه می‌توانید تصویری از بازی Five Nights at Freddy’s را ببینید:

تاریخ انتشار فیلم Five Nights at Freddy's
تاریخ اکران Five Nights at Freddy’s

پخش فیلم پنج شب با فردی

آغاز مراحل تولید این فیلم، پس از چندین تاخیر، برادران وارنر در نهایت پروژه را به چرخش درآورد و کنان دیگر درگیر آن نبود. در مارچ 2017، اعلام شد که Blumhouse Productions این فیلم را تولید خواهد کرد.

کریس کلمبوس قرار بود آن را در فوریه 2018 بنویسد و کارگردانی کند. بعداً، کلمب پروژه را ترک کرد و تامی در اکتبر 2022 به جای او به عنوان کارگردان و نویسنده همکاری کرد. فیلمبرداری اصلی این فیلم، در فوریه 2023، در شهر در نیواورلئان آغاز شد و در 3 اپریل همان سال به پایان رسید. این فیلم قرار است در تاریخ 27 اکتبر 2023 توسط یونیورسال پیکچرز به طور همزمان در سینماها و در شبکه پیکاک ایالات متحده اکران شود.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *