سریال جدید دیزنی پلاس در 2024 با بازی ادا اجه و کیوانچ تاتلی‌توع

ساخت سریال جدید دیزنی پلاس با بازی ادا اجه و کیوانچ تاتلی‌توع به اردیبهشت‌ماه 1402 موکول شد. این سریال در سال 2024 میلادی منتشر خواهد شد.

ساخت سریال جدید دیزنی پلاس با بازی کیوانچ تاتلی توع (Kıvanç Tatlıtuğ)، اسرا بیلگیچ (Esra Bilgiç) و ادا اجه (Eda Ece) به اردیبهشت ماه موکول شد. البته با توجه به اینکه کیوانچ و ادا در سریال‌های خانواده و سیب ممنوعه مشغول به فعالیت هستند، احتمال دارد باز هم فیلمبرداری به ماه‌های آینده موکول شود. این شرکت قصد دارد که سریال کیوانچ تاتلی توع در دیزنی پلاس را در سال 2024 نمایش دهد.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های دیزنی پلاس ترکی +[به همراه معرفی بهترین فیلم ها]

سریال جدید هانده ارچل در نقش یک پری دریایی +[همکاری با دیزنی پلاس]

سریال جدید دیزنی پلاس با بازی ادا اجه و کیوانچ تاتلی‌توع

سریال جدید دیزنی پلاس
سریال جدید دیزنی پلاس با بازی کیوانچ تاتلی توع, سریال کیوانچ تاتلی توع در دیزنی پلاس

دیزنی پلاس با امضای قراردادهای متوالی و برجسته وارد بازار ترکیه می‌‌شود. چند ستاره ترک قراردادهای رسمی با این پلتفرم دیجیتال امضا کردند. فیلمبرداری بیش از ده‌ها پروژه تا چند ماه دیگر آغاز خواهد شد. برخی از آن‌ها در سال 2022 و برخی دیگر با آغاز سال 2023 منتشر خواهند شد. اما سریال جدید ادا اجه در دیزنی پلاس در سال 2024 منتشر خواهد شد.

بازیگرانی چون: “آراس بولوت اینملی”، “جان یامان”، “پینار دنیز”، “هانده ارچل”، “حافظه‌نور سانجاک‌توتان”، “انگین آک‌یورک”، “بوعرا گولسوی”، “ادا اجه”، “ایرم حلواجی اوغلو”، “دمت اوزدمیر”، “زررین تکین‌دور”، “جانسو دره”، “ییلماز اردوغان”، “ازگی مولا”، “کیوانچ تاتلی توع”، “بوراک دنیز”و “آسلی انور” با این کمپانی قرارداد بسته‌اند.

کیوانچ تاتلیتوغ (به ترکی استانبولی: Kıvanç Tatlıtuğ) (زاده ۲۷اکتبر ۱۹۸۳) یک هنرپیشه و مدل سابق اهل ترکیه است. کیوانچ در زبان ترکی به معنی افتخار، غرور است و تاتلیتوغ از دو بخش «تاتلی» به معنی شیرین و «توغ» (نوعی نشان قدیمی ملی) تشکیل شده‌است.

فیلم سینمایی جدید دیزنی پلاس با بازی تارکان خواننده ترک (Bambaşka dünyalar)

بهترین فیلم ها و سریال های اینترنتی ترکی + [از نتفلیکس و دیزنی پلاس تا Exxen]

ادا اجه

بهترین فیلم ها و سریال های ادا اجه
سریال جدید ادا اجه در دیزنی پلاس, سریال جدید دیزنی پلاس در 2024

سریال جدید دیزنی پلاس با بازی ادا اجه

ادا اجه اوزون‌عالی‌اوغلو زاده ۲۰ ژوئن ۱۹۹۰ (33 سال) بازیگر فیلم و سریال اهل ترکیه است. معروف‌ترین سریال او سیب ممنوعه می‌باشد. اجه در دبیرستان شیشلی تراکی تحصیل می‌کرد و در رشته روان‌شناسی از دانشگاه بیلگی استانبول فارغ‌التحصیل شد. وی از بین سه دخترها در خانواده‌اش کوچکترین آن‌ها می‌باشد.

ادا اجه در سریال علم زندگی در یک نقش فرعی ظاهر شد. وی تا سال ۲۰۱۲ برای نقش‌های فرعی انتخاب می‌شد. ادا اجه در سریال فریحا و آرزوی عروسک پارچه‌ای نیز نقش فرعی (دنیز و جمره) ایفا نمود.

اولین نقش اصلی خود را در مجموعه نمایش تلویزیونی هفت کثیف دریافت کرد و پس از آن فعالیت حرفه‌ای بازیگری‌اش را آغاز کرد. در سال ۲۰۱۳، وی اولین تجربه سینمایی خود را با به خاطر دخترم تجربه‌کرد.

کامل‌ترین فهرست از بهترین فیلم‌ها و سریال‌های ادا اجه (Eda Ece)

تصاویری از نامزدی ادا اجه با دوست پسر بسکتبالیستش

از جمله سریال های پلتفرم دیزنی پلاس در ترکیه

1. سریال فرار

سریال فرار
سریال فرار

2. سریال بین من و دنیا

سریال بین من و دنیا
سریال بین من و دنیا

3. سریال آتاتورک

در سریال ترکی آتاتورک دیزنی پلاس چه کسی نقش کودکی آتاتورک را بازی می‌کند؟
سریال آتاتورک

4. سریال بازیگر

سریال بازیگر
سریال بازیگر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *