بدترین لهجه بریتانیایی از نظر کیت وینسلت ؛ توضیحات رابرت داونی جونیور درباره فیلم برداری Oppenheimer

رابرت داونی جونیور در مصاحبه‌ای علاوه بر توضیحات درباره فیلم برداری Oppenheimer، اذعان داشت که بدترین لهجه بریتانیایی از نظر کیت وینسلت را دارم!

رابرت داونی جونیور در مصاحبه با هاوارد استرن در بخشی از آن فاش می‌کند که کیت وینسلت لهجه بریتانیایی او را سرزنش کرده است.  همچنین داونی جونیور در مصاحبه با جیمی فالن به یاد می‌آورد که در فیلم تعطیلات 2006 به طور آزمایشی با کیت وینسلت هم‌بازی بوده است:

هر دوی ما به عنوان بازیگران جانشین فراخوانده شدیم. مایرز به کسی احتیاج داشت که با دیگر بازیگران فیلمنامه را در برداشت‌های آزمایشی بخواند. او برای نقشی انتخاب شده بود که در نهایت به جود لا رسید، بازیگری که بعدها در «شرلوک هلمز» (Sherlock Holmes) با او همکاری کرد.

بدترین لهجه بریتانیایی از نظر کیت وینسلت

رابرت داونی جونیور بدترین لهجه بریتانیایی ساختگی از نظر کیت وینسلت را دارد

بازیگر Iron Man داونی جونیور تلاش می‌کند که لهجه بریتانیایی لا را تقلید کند او ادامه می دهد:

و به وینسلت گفتم: تا اینجا باید لهجه انگلیسی من بهتر از جود لا» شده باشد.

و وینسلت گفت:

این بدترین لهجه بریتانیایی بود که به عمرم شنیده‌ام.

بدترین لهجه بریتانیایی از نظر کیت وینسلت
بدترین لهجه بریتانیایی از نظر کیت وینسلت

توضیحات رابرت داونی جونیور درباره فیلم برداری Oppenheimer

رابرت داونی جونیور، ستاره اوپنهایمر توضیح می‌دهد که چرا فیلمبرداری فیلم زندگینامه حماسی کریستوفر نولان بسیار خاص بود. نولان با آوردن به یادماندنی‌ترین تصویر سینمایی از بتمن با سه گانه شوالیه تاریکی، در مرحله بعدی به شخصیت پیچیده‌ای از تاریخ واقعی می‌پردازد که داستان جی رابرت اوپنهایمر خالق بمب اتمی را روایت می‌کند. کیلیان مورفی در اوپنهایمر موردانتظار نولان در نقش خود اوپنهایمر در کنار بازیگرانی عالی که مت دیمون، امیلی بلانت، فلورانس پوگ، رامی مالک و داونی فوق الذکر را شامل می‌شود، بازی می‌کند.

معرفی فیلم اوپنهایمر Oppenheimer نولان ؛ هر آنچه که باید بدانید

البته نولان به دلیل بالا بردن مرزها در مورد فیلمبرداری فیلم هایش در IMAX شناخته می‌شود، و تجربه IMAX قطعا برای بازیگران اوپنهایمر، از جمله داونی، واقعی بود. داونی با حضور در یک فیلم پشت صحنه با تمرکز بر روی آی مکس قبل از اکران اوپنهایمر، در مورد اینکه چگونه رویکرد نولان به فیلمبرداری، حضور در فیلم را خاص کرده است، صحبت کرد.

رابرت داونی جونیور گفت:

پشت یک پکارد 47 با یک ماگ IMAX روی پاهایم نشسته بودم و سعی می‌کردم این عکس رانندگی را بگیرم و فقط احساس می‌کردم به برخی از Origins of Great Cinema School برگشتم. زیرا می دانید که این لنزها به سمت شما می‌آیند و آنها بسیار نزدیک هستند و شما را از خواب بیدار می‌کند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *