معرفی فیلم اوپنهایمر Oppenheimer نولان ؛ هر آنچه که باید بدانید

فیلم اوپنهایمر این روزها به شدت بازتاب داشته و نولان را بعد از سال‌ها باری دیگر بر سرزبان‌ها انداخته است. در ادامه با نوشتار معرفی فیلم اوپنهایمر Oppenheimer همراه ما بمانید.

برخی اکتشافات علمی عواقب ناگواری داشته‌اند، مانند اوپنهایمر که هیروشیما و اولین بمب هسته‌ای را ساخت. حالا که صحبت از فیلم اوپنهایمر است، بدنیست از طریق لینک بهترین فیلم های شبیه اوپنهایمر نگاهی به برترین فیلم های مثل Oppenhimer بیاندازیم. چندی قبل عاشقانه‌های +18 کیلین مورفی و فلورنس پیو در فیلم جدید نولان که با سکانس‌های عجیبی به نمایش گذاشته شده است بازتاب داشته که این مسئله هم به علت حتما دیدن این فیلم برای برخی از هواداران کیلین مورفی اضافه کرده است.

معرفی اوپنهایمر نولان

باید بدانید که حضور دختر نولان در فیلم جدیدش پشم‌های هواداران سینما را به باد فنا داده و دل در دل آن‌ها نیست که این حضور را ببینتد و لذت دو عالم را از سکانس‌های ناب کریستوفر نولان در فیلم اوپنهایمر ببرند. تیم تحریریه فیگار توانسته شخصی را برای دیدن این فیلم به آنور آبها ببرد و نقد فیلم اوپنهایمر را در اختیار شما قرار دهد تا با اطلاعات لازم به دیدن این فیلم بنشینید.

خیلی جالب است که در فیلمی با این حد از حساسیت از نولان به هیچ وجه CGI در فیلم Oppenheimer وجود ندارد و جزو یکی از کم بودجه‌ترین فیلم های نولان به نسبت حساسیت موضوع فیلم می‌باشد. چندی قبل خبر آمد که فیلم اوپنهایمر بالای ۱۷ سال است و اولین فیلم نولان با رتبه R بعد از ۲۰ سال را ما شاهد خواهیم بود.

نولان و اوپنهایمر

تاریخ اکران فیلم Oppenheimer (2023) + [تریلر، تاریخ انتشار و تصاویر] را می‌توانید از طریق لینکی که در اختیارتان گذاشته شده مشاهده بفرمایید.

معرفی فیلم Oppenheimer

یکی از سوالاتی که بسیار درباره فیلم آخر نولان از وی پرسیده‌اند و درباره‌اش تحقیق کردند این بود که آیا نولان برای فیلم Oppenheimer بمب اتم منفجر کرد؟ جواب سوال مشخصا از سمت نولان خیر بوده! لابلای این تحقیقات راز تفاوت سکانس های رنگی و سیاه و سفید در فیلم Oppenheimer هم کشف شد که به نوبه خودش بسیار جالب به نظر می‌رسد.

به گفته نولان:

سکانس‌های رنگی در ذهن اوپنهایمر می‌گذرد، دیدن آن چیزی که او به تازگی دیده. سکانس‌های سیاه‌وسفید از سوی دیگر بیشتر از زاویه دید لوییس استراز -عضو کمیسیون انرژی اتمی ایالات متحده با بازی رابرت داونی جونیور- است، ما از آن طرفی دیگر به اوپنهایمر نگاه می‌کنیم.

شاید به عنوان نکته آخر درباره پایان این فیلم و شباهت‌هایش با فیلم‌های دیگر نولان باید اشاره کنیم که کریستفر نولان گفته: پایان Oppenheimer شبیه Inception خواهد بود.

از همراهی شما تا انتهای نوشتار معرفی فیلم اوپنهایمر Oppenheimer نولان سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *