آخرین تریلر انیمیشن Resident Evil: Death Island منتشر شد !

Death Island عنوان جدیدترین انیمیشن سینمایی Resident Evil است که چندی پیش، آخرین تریلر انیمیشن Resident Evil: Death Island نیز به انتشار رسید.

حالا که کمتر دو ماه به اکران انیمیشن سینمایی جدید از فرانچایز رزیدنت ایول منتشر شده، کمپانی کپ‌کام تریلر آخر Death Island را روز گذشته تحت عنوان تریلر سینمایی Resident Evil Death Island به انتشار رساند.

تریلر رزیدنت ایول جزیره مرگ آخرین تریلر این انیمیشن پیش از اکرانش است و سکانس‌های هیجان انگیزی را از انیمیشن به بیننده نشان می‌دهد.

آخرین تریلر انیمیشن Resident Evil: Death Island منتشر شد

تریلر آخر Death Island

آخرین تریلر انیمیشن Resident Evil: Death Island
تریلر آخر Death Island

 

Resident Evil: Death Island یک انیمیشن اکشن، ترسناک، کامپیوتری مخصوص بزرگسالان ژاپنی است که در همان دنیای بازی‌های ویدئویی Resident Evil اتفاق می‌افتد. این پنجمین قسمت و چهارمین فیلم از مجموعه انیمیشن Resident Evil است که پس از فیلم Resident Evil: Vendetta در سال 2017 و مینی‌سریال تاریکی بی‌نهایت محصول 2021، رخ می‌دهد. این انیمیشن برای اکران در جولای 2023 برنامه ریزی شده است.

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمیشن های 2023

دانلود رایگان انیمیشن Resident Evil: Death Island

در 2 فوریه 2023، این فیلم توسط Sony Pictures Home Entertainment اعلام شد و IGN یک تریلر اختصاصی برای این فیلم منتشر کرد و گزارش داد که فیلم در اواسط سال 2023، به کارگردانی Eiichiro Hasumi و نویسندگی ماکوتو اکران خواهد شد. Sony Pictures Home Entertainment فیلم را در سراسر جهان به استثنای ژاپن توزیع خواهد کرد. این فیلم در تاریخ 7 ژوئیه 2023 در ژاپن اکران خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

بهترین بازی های Resident Evil به ترتیب داستان

تریلر سینمایی Resident Evil Death Island

در ادامه می‌توانید تریلر رزیدنت ایول جزیره مرگ را ببینید:

“مامور DSO لئون اس. کندی در ماموریتی است تا دکتر آنتونیو تیلور را از دست آدم ربایان نجات دهد؛ تا اینکه یک زن مرموز تعقیب او را خنثی می‌کند. در همین حال، مامور BSAA کریس ردفیلد در حال بررسی یک شیوع زامبی در سانفرانسیسکو است، جایی که علت پخش عفونت نمی‌تواند باشد. تنها وجه مشترک قربانیان این است که همه آنها اخیراً از جزیره آلکاتراز دیدن کرده‌اند. به دنبال این سرنخ، کریس و تیمش به جزیره می‌روند، جایی که یک وحشت جدید در انتظار آنها است.

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *