فیلم Rebel Moon در دو کات و دو قسمت ساخته خواهد شد + اولین تصاویر رسمی

فیلم Rebel Moon در دو کات و دو قسمت ساخته خواهد شد. زک اسنایدر در مصاحبه جدیدش فاش کرد که فیلم Rebel Moon در دو کات خانوادگی و بزرگسال عرضه می‌شود.

فیلم Rebel Moon زک اسنایدر در دو کات خانوادگی و بزرگسال عرضه می‌شود. اسنایدر در توضیح دو کات از فیلم Rebel Moon در ونیتی فیر می‌گوید: یک کات خانوادگی که همه می‌توانند ببینند و لذت ببرند» و یک کات دیگر برای مخاطبین بزرگسال: «فکر می‌کنم برای هواداران من و افرادی که آماده یک نسخه تفحص عمیق‌تر و سخت‌ترند، به آن‌ها خوش می‌گذرد.

فیلم Rebel Moon در دو کات

ماه یاغی در دو قسمت و دو کات ساخته خواهد شد

فیلم Rebel Moon در دو کات

فیلم Rebel Moon یا ماه یاغی ابتدا به شکل یک فیلم‌ نوشته شده است اما اسنایدر پس از تحویل فیلمنامه ۱۷۲ صفحه‌ای، نتفلیکس آن را به دو فیلم تبدیل کرد.

همسر و همکار تهیه‌کننده فیلمساز دبرا اسنایدر به ونیتی فیر می‌گوید:

[اسکات] استوبر [مدیر نتفلیکس] می‌گفت: «در سامانه ما، فیلم‌هایی که زیر دو ساعت باشند به دلایلی بهتر عمل می‌کنند.»‌ هرچند ممکن است یک سریال هشت اپیزودی را بی‌وقفه ببینید. زک گفت: «اگر از من بخواهید فیلمی کمتر از دو ساعته بسازم، همه این شخصیت‌ها از بین می‌روند. اهمیتی به آن‌ها نمی‌دهید. این داستان شخصیت‌محور درباره تغییر آدم‌هاست و رستگاری و اینکه برای چه می‌خواهید بجنگید…» این بود که گفت:‌ «چه می‌شود اگر دو فیلم بسازیم؟

داستان فیلم Rebel Moon

داستان Rebel Moon روایتگر استعمار ارتشی ظالم بر بخشی از کهکشان است. داستان ماه یاغی در رابطه با زن جوانیست که مسولیت پیدا کردن جنگجو برای مبارزه با هجوم نیروهای استعمارگر ریجنت بالیساریوس به او سپرده می‌شود.

فیلم Rebel Moon با نقش‌آفرینی آنتونی هاپکینز برنده اسکار برای کاراکتری به‌نام جیمی » که یک ربات جنگی مکانیزه موسوم به JC1435 است صداپیشگی خواهد کرد. همچنین درفیلم ماه یاغی بازیگران چارلی هانم، جایمن هونسو، ری فیشر، دونا بای، جنا مالون، استاز نیر، ای. دافی، شارلوت مگی و اسکای ینگ به سوفیا بوتلا فرانسوی-الجزایری پیوسته‌اند.

تصاویر رسمی از فیلم Rebel Moon

اولین تصاویر رسمی از فیلم ماه یاغی منتشر شد.

فیلم Rebel Moon در دو کات

 

 

 

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *