اولین تیزر سریال Special Ops: Lioness منتشر شد [+تاریخ انتشار]

اولین تیزر سریال Special Ops: Lioness منتشر شد . پارامونت اولین تیزر سریال جاسوسی عملیات ویژه: شیرزن با بازی نیکول کیدمن و زویی سالدانا رونمایی شد.

تیلور شریدان که در کارنامه خود Yellowstone را دارد، نویسنده و تهیه‌کننده سریال شیر زن Special Ops: Lioness است. همچنین از دیگر بازیگران سریال عملیات ویژه شیر زن می‌توان به مورگان فریمن، لایسلا دالیویرا، دیو آنابل، جیمز جردن، لامونیکا گرت، آستین هیبرت، هانا لاو نانیر، جونا وارتون، و سام اصغری اشاره کرد.

اولین تیزر سریال Special Ops: Lioness منتشر شد

تاریخ انتشار سریال عملیات ویژه شیر زن

داستان سریال Special Ops Lioness براساس برنامه واقعی جاسوسی در سازمان سیا ساخته شده و سرگذشت کروز مانوئلوس با بازی دالیویرا را روایت می‌کند.

اولین تیزر سریال Special Ops: Lioness منتشر شد

کیدمن که در نقش کیتلین مید سرپرست ارشد سیا را بازی می‌کند، کمی قبل به مجله ونیتی فیر گفته بود:

هویت زنانه داشتن نیرویی دارد. آن‌ها دسترسی‌هایی به روش‌های مختلف دارند که بسیاری از مأموران مرد همکار آن‌ها ندارند. پیش از آنکه فیلمنامه‌ای بنویسید، شریدان می‌گفت: «می‌خواهم یک زن تهیه‌کننده سریال در کنار من باشد.» گفتم: «اما از طرفی دوست دارم بازیگر هم باشم، در یک نقش مکمل کلیدی.» نمی‌خواستم در یک سریال نقش اول را باز کنم اما می‌خواستم دیالوگ‌های شریدان را بگویم

اولین تیزر سریال Special Ops: Lioness منتشر شد

داستان سریال عملیات ویژه: شیر زن

دالیویرا در نقش مانوئلوس، یک مأمور مشتاق و جوان که به برنامه جاسوسی سیا ملحق می‌شود تا یک سازمان تروریستی را از درون متلاشی کند.

تیزر سریال Special Ops: Lioness

تاریخ انتشار سریال Special Ops: Lioness

سریال شیرزن ۲۳ ژوئیه از پارامونت+ پخش خواهد شد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *