پس از دو فصل سریال Perry Mason در HBO کنسل شد !

پس از دو فصل سریال Perry Mason در HBO کنسل شد . سریال پری میسون مقدمه‌ای برای یک مجموعه تلویزیونی کلاسیک بود که دیگر در اچ‌بی‌او ساخته نخواهد شد.

سریال پری میسون پس از دو فصل در اچ‌بی‌او کنسل شد این در حالیست که فصل اول سریال Perry Mason نزدیک به دو سال قبل پخش شد و با ۱.۷ میلیون بیننده برای فصل اول در تمامی پلتفرم‌ها عملکرد قدرتمندانه‌ای داشت.

سریال Perry Mason در HBO کنسل شد

اچ‌بی‌او فصل سوم پری میسون را نمی‌سازد

سریال Perry Mason در HBO کنسل شد
سریال Perry Mason در HBO کنسل شد

در پایان فصل اول HBO تایید کرد که ۸ میلیون بیننده قسمت اول سریال پری میسون را تماشا کرده‌اند که نشان از محبوبیت سریال دارد و این سریال را به یکی از موفق‌ترین سریال‌های جدید این شبکه تبدیل می‌کند با این وجود HBO اعلام کرد فصل سوم این سریال محبوب پری میسون ساخته نخواهد شد .

فرانچسکا اورسی، معاون مدیر اجرایی برنامه‌های شبکه HBO حس رضایت از تولید و پخش این سریال در همان روزهای آغازین داشت. همچنین در مصاحبه‌ای همان زمان گفت:

 این یک همکاری و ماجراجویی هیجان‌انگیز با تیم فوق‌العاده و با استعداد سریال Perry Mason بوده است. بینندگان هر هفته با سریال به لس آنجلس دهه ۳۰ میلادی سفر می‌کنند و از تماشای آن لذت می‌برند و ما بسیار هیجان زده هستیم که اعلام کنیم سریال برای فصل دوم باز خواهد گشت.

کنسل شدن فصل سوم سریال پری مینسون

فصل دوم سریال Perry Mason به تهیه‌کنندگی رابرت داونی جونیور، ۲۴ آوریل به پایان رسید. این در حالیست که فصل اول این سریال نزدیک به دو سال قبل پخش شده بود و با کنسل شدن فصل سوم سریال Perry Mason پرونده این سریال بسته‌شد.

داونی جونیور که تازگی سریال The Sympathizerرا برای اچ‌بی‌او تولید کرده است، پیش‌تر در مصاحبه با ددلاین از احتمال ساخت و تولید فصل سوم گفته بود:

اتفاق خوبی نخواهد بود؟ به نظر من متیو و همه افرادی که مقابل دوربین رفتند، همه کسانی که پشت صحنه بودند، این دنیای باورنکردنی را ساخته‌اند که می‌توانیم در آن به گفتن داستان‌های واقعاً جذاب ادامه دهیم.

در سریال پری مینسون، متیو ریس در نقش پری میسون، در کنار بازیگران درخشانی از جمله تاتیانا ماسلانی، جان لیتگو، کریس چالک و جولیت رایلنس بازی کرده است. که فصل دوم این سریال به دلیل اجرای عالی، نگارش و ارزش‌های تولیدی چشمگیرش، نقد‌های مثبتی از سوی منتقدان و مخاطبان دریافت کرد، ساخته شد.

اتفاقات سریال Perry Mason در لس آنجلس سال ۱۹۳۱ جریان دارد. درحالی که تمام کشور با یک رکود بزرگ مواجه شده، این شهر در حال رونق و پیشرفت است. جان لیتگو نقش وکیلی به نام ای.بی. جاناتان، جولیت رایلنس نقش دلا استریت منشی جاناتان، تاتیانا ماسلنی در نقش خواهر آلیس مک‌کیگان، ‌رهبر کلیسای جماعت ربانی، و شی ویگان در نقش پیت استریکلند مشتری میسون بازی می‌کنند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *