ساخت انیمیشن زلدا توسط استودیو ایلومینیشن ؛ زلدا یک قدم دیگر به واقعیت [+جزئیات]

ساخت انیمیشن زلدا توسط استودیو ایلومینیشن ، طبق ادعای یک منتقد معتبر کمپانی‌های انیمیشین Zelda در حال رسیدن به توافق با یک شرکت ژاپنی هستند.

احتمال ساخت انیمیشن زلدا توسط یونیورسال و سازنده ماریو، به تازگی فیلم برادران سوپر ماریو با نزدیک به 1.3 میلیارد دلار فروش، توانست رکورد جدیدی را به ثبت برساند ورتبه برتری کسب کند. دومین انیمیشن پرفروش تاریخ Super Mario Bros شد.حالا یونیورسال و ایلومینیشن در آستانه امضای قرارداد با نینتندو برای ساخت اقتباسی از روی مجموعه بازی زلدا هستند.

ساخت انیمیشن زلدا توسط استودیو ایلومینیش

جزییات شروع ساخت انیمیشن زلدا

محبوبیت بازی زلدا در ساخت ساخت کمیک‌ها، اسباب بازی‌ها، انیمیشن‌های کوتاه و غیره براساس این مجموعه شاهد بودیم. حتی شایعه ای در خصوص ساخت لایو اکشن براساس Zelda برای نتفلیکس شده بود که در نهایت این اتفاق رخ نداد.

ساخت انیمیشن زلدا توسط استودیو ایلومینیشن
ساخت انیمیشن زلدا توسط استودیو ایلومینیشن

تولید انیمیشن The Legend of Zelda

باتوجه‌ بهموفقیت‌های زیاد انیمیشن The Super Mario Bros. Movie تعجبی ندارد که همکاری شرکت Nintendo و استودیو ایلومینیشن ادامه‌دار باشد. بدون شک موفقیت شگفت‌انگیز انیمیشن سوپر ماریو روی این موضوع بدون تاثیر نبوده‌است و بسیاری از رسانه‌ها ساخته شدن اقتباس دیگر بر اساس Zelda با همین میزان موفقیت دور از واقعیت نمی‌دانند.

بازی The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom جدیدترین نسخه بازی زلدا است که اخیرا برای نینتندو سوییچ عرضه شده است حال تولید انیمیشن The Legend of Zelda توجه مخاطبان را به خود جذب کرده است.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *