تاریخ اکران فیلم Argylle منتشر شد !

به تازگی، خبری مبنی بر همبازی شدن دوآ لیپا و هنری کویل منتشر شده که چندی پیش، تاریخ اکران فیلم Argylle بازتاب‌های فراوانی را به همراه داشت.

پس از اینکه خبر همبازی شدن دوآ لیپا و هنری کویل در یک فیلم سینمایی به انتشار رسید، برخی از هواداران از تاریخ پخش Argylle صحبت می‌کردند که در نهایت روز گذشته، اطلاعاتی از تاریخ اکران سینمایی Argylle به انتشار رسید.

فیلم Argylle یکی از مهم‌ترین فیلم‌های 2023 می‌باشد که چندی پیش، تاریخ منتشر شدن Argylle منتشر شد.

تاریخ اکران فیلم Argylle منتشر شد !

تاریخ پخش Argylle

آرگیل یک فیلم اکشن و مهیج جاسوسی به کارگردانی و تهیه کنندگی متیو وان و نویسندگی جیسون فوکس است. این فیلم بر اساس رمانی به همین نام توسط الی کانوی نویسنده‌ای است که هنوز منتشر نشده است.

بیشتر بخوانید:

مورد انتظارترین فیلم های 2023

بهترین فیلم های اکشن تاریخ سینمای جهان

از بازیگران این فیلم می‌توان به هنری کاویل، سم راکول، برایس دالاس هاوارد، جان سینا، دوآ لیپا، آریانا دبوز، راب دیلینی، برایان کرانستون، کاترین اوهارا و ساموئل ال جکسون اشاره نمود. Argylle قرار است در 2 فوریه 2024 (13 بهمن) توسط یونیورسال پیکچرز در ایالات متحده اکران شود. همچنین قرار است در تاریخ نامشخصی در Apple TV+ به انتشار برسد.

تاریخ اکران فیلم Argylle
تاریخ پخش Argylle

تاریخ اکران سینمایی Argylle

در ادامه می‌توانید پوستر فیلم Argylle را ببینید:

تاریخ اکران فیلم Argylle
تاریخ منتشر شدن Argylle

یک جاسوس در سطح جهانی که از فراموشی رنج می‌برد فریب خورده و باور می‌کند که او یک رمان‌نویس جاسوسی پرفروش بوده است. پس از بازگشت خاطرات و مهارت‌های کشنده‌اش، او راهیِ انتقام از سازمانی که قبلاً برایش کار می‌کرد را طی می‌کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های 2023

این فیلم در ژوئن 2021 معرفی شد و متیو وان به کارگردانی و تهیه کنندگی برای Marv Studios پیوست. گروه بازیگران در ماه‌های بعد اعلام شدند، و گزارش شد که فیلمنامه توسط جیسون فوکس نوشته شده است که بر اساس رمانی که هنوز منتشر نشده توسط نویسنده الی کانوی است. این فیلم اولین بازیگری خواننده Dua Lipa را نشان می‌دهد که موسیقی اصلی را برای آهنگ عنوان و موسیقی ارائه می‌کند.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *