صحبت های جنجالی همسر ابراهیم رئیسی ؛ سن درختان دانشگاه از سن آمریکا بیشتر است

به تازگی مصاحبه‌ای از همسر ابراهیم رئیسی به انشتار رسیده که تحت عنوان صحبت های جنجالی همسر ابراهیم رئیسی حواشی زیادی را به همراه داشته است.

در مصاحبه‌ای که از همسر سید ابراهیم رئیسی در فضای مجازی به انتشار رسید که بازتاب‌های فراوانی را تحت عنوان جنجالی ترین صحبت های زن رئیسی به همراه داشت که باعث شد برخی از روزنامه‌ها، تیتر اظهارات زن ابراهیم رئیسی را نیز به انتشار برسانند. سخنان همسر رئیسی در ونزوئلا واکنش‌های عجیب و متنوعی را با خودش به همراه داشت.

صحبت های جنجالی همسر ابراهیم رئیسی

سن درختان دانشگاه از سن آمریکا بیشتر است

همسر ابراهیم رئیسی در مصاحبه‌ای که در ونزوئلا داشت گفت:

سن درختان دانشگاهی که من در آن تدریس می‌کنم از سن آمریکا بیشتر است. به همین خاطر ایرانیان از این همه تلاش آمریکا برای تحریم یا براندازی خنده‌شان می‌گیرد.

بیشتر بخوانید:

زیورآلات همسر اورتگا در مراسم استقبال از رئیسی خبرساز شد

عصرایران در واکنش به مصاحبه جنجالی همسر ابراهیم رئیسی نوشت:

هویت یک دانشگاه هم نه به قدمت درختان آن که به سابقه استادان و جایگاه دانش آموختگان آن است. از این رو امیدواریم سرکار خانم از نفوذ عاطفی خود بر آقای رییسی بهره ببرند تا هر گاه اراده سیاسی و حراستی برآن شد تبری بر درخت استادی ریشه‌دار وارد کند مانع شود.

صحبت های جنجالی همسر ابراهیم رئیسی
جنجالی ترین صحبت های زن رئیسی

اظهارات زن ابراهیم رئیسی

صحبت های جنجالی همسر ابراهیم رئیسی
سخنان همسر رئیسی در ونزوئلا

جمیله علم‌الهدی در ادامه صحبت‌هایش اظهارنظری عجیب در مصاحبه با شبکه ونزوئلایی ادامه داد:

چرا ما باید مثل مرد درس بخوانیم، مثل مرد کار کنیم، مثل مرد زندگی کنیم، این خودش خشونت است! ایران در تاریخ دشمنان زیادی مانند مغول‌ها داشته ولی آنها نتوانسته‌اند فرهنگ و زبان و آداب و رسوم ایران را عوض کنند.

جمیله‌سادات علم‌الهدی متولد ۱۳۴۴ نویسنده، پژوهشگر و استاد دانشگاه اهل ایران است. وی همسر سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور ایران می‌باشد. او دکتری فلسفه تعلیم و تربیت از دانشگاه تربیت مدرس را داراست و دانشیار و عضو هیئت علمی دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه شهید بهشتی است.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *