نخستین تیزر لایو اکشن سریال Avatar: The Last Airbender منتشر شد !

بامداد امروز، نتفلیکس، در طی مراسم تودوم در برزیل، این پلتفرم نخستین تیزر لایو اکشن سریال Avatar: The Last Airbender را معرفی کرد و به انتشار رساند.

پس از اینکه در طی مراسم تودوم، فیلم‌های مهمی معرفی شدند و تاریخ انتشار بسیاری از آثار موردانتظار این شبکه به انتشار رسید، که از مهم‌ترین آن‌ها، اولین تیزر Avatar The Last Airbender بود که تحت عنوان تیزر رسمی سریال لایو اکشن آواتار به انتشار رسید.

تیزر معرفی سریال آواتار The Last Airbender از مهم‌ترین آثاری بود در این مراسم به انتشار رسید و معرفی شد.

نخستین تیزر لایو اکشن سریال Avatar: The Last Airbender

اولین تیزر Avatar The Last Airbender

آب، زمین، آتش، هوا، مدت‌ها پیش، نیکلودئون یک مجموعه انیمیشن ماجراجویی موفق را با نام آواتار: آخرین هواساز پخش کرد. سپس، زمانی که نتفلیکس شروع به کار بر روی یک اقتباس لایو اکشن کرد، همه چیز تغییر کرد.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های 2023

جدیدترین و بهترین فیلم های لایو اکشن 2023 و تمام دوران

نتفلیکس اولین تیزر را برای نسخه خود از “Avatar: The Last Airbender” منتشر کرده است، که برای اولین بار تأیید می‌کند که این سریال قرار است در سال 2024 پخش شود. نتفلیکس در مورد اقتباس لایو اکشن خود از فیلم Avatar: The Last Airbender بسیار ساکت بوده است و در حالی که تریلر جدید منتشر شده در رویداد Tudum آن اصلا چیز زیادی را نشان نمی‌دهد، تایید می‌کند که پخش سریال در سال 2024 آغاز می‌شود.

نخستین تیزر لایو اکشن سریال Avatar: The Last Airbender
تیزر معرفی سریال آواتار The Last Airbender

اولین تیزر Avatar The Last Airbender

در ادامه می‌توانید تیزر رسمی سریال لایو اکشن آواتار را ببینید:

این نمایش مدتی است که در دست ساخت بوده است. اولین بار در سال 2018 اعلام شد و چندین مشکل را از جمله خروج خالقان سریال Last Airbender ، مایکل دانته دی مارتینو و برایان کونیتزکو به دلیل اختلافات نظر پشت سر گذاشته است. از آن زمان، نتفلیکس برخی از بازیگران و فناوری بخش این سریال را اعلام کرده است.

این سریال اقتباسی از انیمیشن برنده جایزه و محبوب Nickelodeon به همین نام است. آلبرت کیم به عنوان مجری برنامه، تهیه کننده اجرایی و نویسنده فعالیت می‌کند. کیم، دن لین از ریدبک، و لیندزی لیبراتوره به عنوان تهیه کنندگان اجرایی و همچنین مایکل گوی فعالیت می‌کنند. گوی، روزان لیانگ (همچنین تهیه‌کننده اجرایی)، جبار رئیسانی و جت ویلکینسون کارگردانی می‌کنند.

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *