رونمایی از پوستر جدید کت چرمی همزمان با فروش سه میلیاردی آن

پوستر جدید کت چرمی رونمایی شد. فروش این فیلم که در جشنواره سال گذشته با استقبال مخاطبان، به عنوان پرمخاطب‌ترین فیلم‌ مردمی انتخاب شده بود، از سه میلیارد هم گذشت. با فیگار همراه باشید.

فیلم سینمایی کت چرمی به کارگردانی حسین میرزامحمدی و تهیه کنندگی کامران حجازی از 17 خرداد در سینماهای سراسر کشور روی پرده سینما رفت و تاکنون بیش از 60 هزار مخاطب داشته و فروش آن از مرز سه میلیارد هم گذشته است. با عبور از مرز سه میلیاردی فروش این فیلم در سینما‌های سراسر کشور، از پوستر جدید کت چرمی رونمایی شد.

پوستر جدید کت چرمی رونمایی شد

کت چرمی که توانسته است پرفروش‌ترین فیلم غیرکمدی این روزهای گیشه سینمای ایران باشد، داستان قاچاق دختران را روایت می‌کند.

شکوفه بیاتی طراح پوستر جدید فیلم کت چرمی می باشد. رونمایی از پوستر جدید فیلم کت چرمی همزمان با چهار میلیاردی شدن آن انجام شد. کت چرمی محصولی از بنیاد سینمایی فارابی و مؤسسه ایوان آفرینش است و پخش آن را مؤسسه شهر فرنگ بر عهده دارد که فعالیتش را با این فیلم آغاز کرده است.

بازیگران فیلم سینمایی کت چرمی: جواد عزتی، صابر ابر، گلاره عباسی، با هنرمندی پانته‌آ پناهی‌ها، ستاره پسیانی، عباس جمشیدی‌فر، مائده طهماسبی، بهزاد خلج، امین میری، محمد صدیقی‌مهر، آیدا ماهیانی، سارا حاتمی، رؤیا تیموریان و سیامک احصایی هستند.

رونمایی از فیلم کت چرمی، سال گذشته در چهل‌ویکمین جشنواره فیلم فجر انجام گرفت، کت چرمی توانست در 10 رشته نامزد شود و سیمرغ بهترین بازیگر نقش مکمل زن را به دست آورد.

رونمایی از پوستر جدید کت چرمی

همزمان با اکران فیلم سینمایی کت چرمی در سینماهای سراسر کشور، از جدیدترین پوستر کت چرمی رونمایی شد.

خلاصه فیلم کت چرمی: عیسی فرهمند، کارمند بازرسی سازمان بهزیستی در جریان بازدید از یک مرکز نگهداری دختران خیابانی، متوجه باند فساد مشکوکی می‌شود که او را به یک مهمانی زیرزمینی ممنوعه می‌رساند‌…

طراحی پوستر کت چرمی را محمد شکیبا و طراحی لوگو را محمد روح‌الامین بر عهده داشتند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *