خاطره مهدی ماهانی از تماس تلفنی رضا گلزار

به تازگی، ویدئویی مینی بر خاطره مهدی ماهانی از تماس تلفنی رضا گلزار به انتشار رسید که بازتاب‌های فراوانی را با خودش به همراه داشت.

چندی پیش، ویدئویی مبنی بر خاطرات مهدی ماهانی و گلزار به انتشار رسید که تحت عنوان خاطره جالب مهدی ماهانی از گلزار حواشی و بازتاب‌های فراوانی را با خودش در فضای مجازی و رسانه به همراه داشت.

پس از اینکه رضا گلزار ازدواج کرد و حواشی زیادی را برای خودش به وجود آرود، خاطره تماس تلفنی گلزار به مهدی ماهانی نیز یکی از اتفاق‌های جابل توجه این داستان بود.

خاطره مهدی ماهانی از تماس تلفنی رضا گلزار

خاطرات مهدی ماهانی و گلزار

او در این مصاحبه می‌گوید:

روزی رضا به من زنگ زد و گفت من رضا گلزارم. من هم گفتم که برد پیتم. رضا گلزار هیچوقت خودش را از بالا نگاه نمی‌کند و هیچوقت آدمی نبوده که خودش را بگیرد.

بیشتر بخوانید:

افشای هزینه عروسی جنجالی رضا گلزار

مهدی ماهانی و رضا گلزار، سالیان زیادی با همدیگر دوست هستند. محمدرضا گلزار متولد اول فروردین ماه ۱۳۵۶ بازیگر و خواننده ایرانی می‌باشد. او در سال ۱۳۸۵ دریافت‌کننده بیشترین دستمزد در بین بازیگران ایرانی بود. او یکی از گران‌ترین بازیگران ایران است. محمدرضا گلزار در خرداد ماه سال ۱۴۰۲ ازدواج خود را علنی کرد.

خاطره جالب مهدی ماهانی از گلزار

در ادامه می‌توانید خاطره تماس تلفنی گلزار به مهدی ماهانی را ببینید:

گلزار در چند فیلم پرفروش ایرانی از جمله سلام بمبئی (۱۳۹۴)، آینه بغل (۱۳۹۶)، رحمان ۱۴۰۰ (۱۳۹۷) و ما همه با هم هستیم (۱۳۹۸) حضور داشته‌است. او غیر از فعالیت سینمایی در چند پروژهٔ تلویزیونی از جمله عاشقانه (۱۳۹۵–۱۳۹۶) ساخت ایران ۲ (۱۳۹۷) و گیسو (۱۳۹۹–۱۴۰۰) ایفای نقش کرده است.

بیشتر بخوانید:

علت شکایت گلزار از شاهین صمدپور خبرنگار چه بود؟‌

گلزار فعالیت خود را در سال ۱۳۷۷ به‌عنوان نوازنده گیتار در گروه موسیقی آریان آغاز کرد. او مدتی بعد فعالیت در زمینهٔ بازیگری را برای اولین بار در فیلم سام و نرگس (۱۳۷۹) ساختهٔ ایرج قادری تجربه کرد.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *