بازگشت مازیار لرستانی به سینما خوشحالی طرفدارانش را به دنبال داشت + عکس

بازگشت مازیار لرستانی به سینما خبری خوشحال کننده برای طرفداران این بازیگر محبوب است. مازیار لرستانی بازیگر سینما و تلویزیون اعلام کرد که هویت قانونیش تأیید شده و شناسنامه دار شده است و به‌ زودی به بازیگری بر می‌گردد.

لرستانی در ویدئویی اعلام کرد که شناسنامه‌دار شده است و هویت قانونی و شرعی و عرفی‌اش مورد تأیید قرار گرفت. لرستانی گفت: امیدوار است دوباره فعالیت‌های هنری‌اش را ادامه دهد و برای شاد کردن دل مردم و فضای عمومی جامعه تلاش کند. چندی پیش او یک فیلم سینمایی تحت عنوان «رهایی از شاوشنک» را ویژه نابینایان، توضیح‌دار کرد.

بازگشت مازیار لرستانی به سینما

بازگشت مازیار لرستانی به عرصه بازیگری

مازیار لرستانی گفت:

هیچ وقت قصد نداشتم کشورم را ترک کنم، ایران را دوست دارم و تا پای جان برای شادی مردمش و بودنم در این کشور تلاش می‌کنم. امیدوارم راه‌ها باز شود و به صحنه بازیگری برگردم اگرچه نویدش را دوستان وزارت ارشاد داده‌اند که من کار کنم.

بازگشت مازیار لرستانی به عرصه بازیگری

این بازیگر سینما و تلویزیون که شایعات و حواشی‌ زیادی داشت، چند روز بعد از اعلام رسمی خبر تغییر هویت او، شایعاتی از بایگانی شدن آثارش در تلویزیون مطرح شد که در جریان پیگیری‌های صورت‌گرفته از تلویزیون مشخص شد که این اخبار از اساس کذب است و تصمیمی برای بایگانی شدن آثار لرستانی اتخاذ نشده است و پخش آثار او از رسانه ملی هیچ ممنوعیتی ندارد.

بازگشت مازیار لرستانی

مازیار لرستانی در واکنش به حواشی پیش آمده گفت:

رفتار برخی از همکاران خانم در فضای مجازی باعث شده است سوء تفاهم‌هایی ایجاد شود. من قویاً هرگونه ازدواج و رابطه‌ای را تکذیب می‌کنم؛ دوستان با این شایعه‌ پراکنی‌ها بیشتر به‌دنبال آن هستند که خودشان را نشان دهند.

مازیار لرستانی به سینما بر میگردد
مازیار لرستانی به سینما بر میگردد

مازیار لرستانی ضمن گلایه نسبت به منتشر شدن خبرهای زرد و رفتارهای سطحی برخی در فضای مجازی اعلام کرد که برای پیگیری این اتفاقات به پلیس فتا مراجعه کرده است.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *