اکران آنلاین برنده‌ ها همزمان با اکران روی پرده سینماهای انگلیس آغاز شد

اکران آنلاین برنده‌ ها در انگلیس آغاز شد. یکی از معتبرترین پلتفرم‌های آنلاین کشور انگلیس حق پخش فیلم سینمایی برنده‌ ها را خریداری کرد. فیلم سینمایی برنده‌ ها روی پرده سینما‌های کشور انگلیس است و به تازگی نیز اکران آنلاین برنده ها توسط کمپانی BFI  (معتبرترین پلتفرم آنلاین کشور انگلیس) آغاز شده است.

حسن ناظر کارگردان ایرانی فیلم سینمایی برنده‌ ها که از زمان آغاز اکران این فیلم در بسیاری از جلسات پرسش و پاسخ منتقدان و خبرنگاران انگلیس حضور یافته بود، درباره میزان استقبال مخاطبان از فیلمش گفت:

فیلم سینمایی برنده‌ ها در سینما‌های انگلیس با استقبال خوب تماشاگران در حال اکران است. کمپانی BFI به تازگی حق پخش فیلم سینمایی برنده‌ ها را خریداری کرده و در حال حاضر همزمان با اکران سینما‌ها، اکران آنلاین برنده‌ ها نیز به نمایش درآمده است. هنوز زمان اکران داخلی فیلم مشخص نیست و فکر می‌کنم پس از پایان نمایش فیلم در انگلیس می‌توانیم برای اکران ایران برنامه‌ریزی کنیم.

کارگردان فیلم سینمایی برنده‌ ها درباره فعالیت‌های آتی خود گفت:

به دعوت یک کمپانی آمریکایی قرار است زمستان امسال فیلمی را با محوریت کودکان در این کشور مقابل دوربین ببرم. بازیگران و عوامل فیلم به طور کامل از کشور آمریکا انتخاب خواهند شد و در حال حاضر نیز یک نویسنده مشغول نگارش نهایی فیلمنامه است.

اکران آنلاین برنده‌ ها همزمان با اکران روی پرده سینماها در انگلیس

فیلم سینمایی برنده‌ ها داستان زندگی شخصی به نام یحیی و دوست هم روستایی‌اش است که عاشق سینما هستند، آنها مجسمه گرانبهایی را که متعلق به یکی از کارگردانان به نام است پیدا می‌کنند، در پی یافتن صاحب اصلی مجسمه اتفاقاتی رخ می‌دهد…

بازیگران فیلم برنده‌ ها : رضا ناجی، حسین عابدینی، ملاکی زیکریا، محمود جعفری، پارسا مقامی، هلیا محمدخانی، عزت‌الله رمضانی‌فر، شهرزاد کمال‌زاده، مانی نورمحمدی، ماهان نورمحمدی، محسن فدایی‌باش، رضا مقامی، اصغر سمسارزاده و میرطاهر مظلومی

محسن مسافرچی تهیه‌کننده ایرانی و پل ولش، نادیرا ماری و جنیفر آرمیتاج نیز تهیه‌کنندگان خارجی این فیلم هستند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *