فصل دوم سریال Nine Perfect Strangers ساخته می شود !

پس از اینکه فصل اول سریال Nine Perfect Strangers مورد استقبال خوبی قرار گرفت، چندی پیش، خبر ساخت فصل دوم سریال Nine Perfect Strangers اعلام شد.

پس از اینکه فصل ابتدایی سریال Nine Perfect Strangers با قدرت ظاهر شد، شایعاتی مبنی بر تمدید فصل 2 Nine Perfect Strangers بر سر زبان‌ها افتاد تا اینکه شبکه هولو، تصمیم بر تمدید شدن دومین فصل Nine Perfect Strangers گرفت و چندی پیش، ساخت دومین فصل سریال Nine Perfect Strangers تأیید شد.

ساخت فصل دوم سریال Nine Perfect Strangers

فصل دوم سریال Nine Perfect Strangers ساخته می شود !

ورایتی، در ماه می 2022 گزارش داد که سریال Nine Perfect Strangers در حال نزدیک شدن به توافق برای بازگشت است، اگرچه در آن زمان هیچ بازیگری تایید نشد. چندی پیش تایید شده است که نیکول کیدمن در نقش ماشا، کارگردان و همچنین به عنوان تهیه کننده اجرایی بازخواهد گشت و این مینی سریال، رسماً با فصل دوم بازمی‌گردد.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های 2023

بهترین مینی سریال‌ های تاریخ بر اساس امتیاز imdb

علاوه بر این، طبق گفته منابع، موری بارتلت برای بازی در فصل 2 به توافقی نزدیک می‌شود. این نقش رابطه بارتلت با هولو را عمیق‌تر می‌کند، زیرا او اخیراً در سریال محدود پخش کننده «به چیپندیلز خوش آمدید» در کنار کومیل نانجیانی بازی کرد.

ساخت فصل دوم سریال Nine Perfect Strangers
تمدید فصل 2 Nine Perfect Strangers

تمدید شدن دومین فصل Nine Perfect Strangers

ساخت فصل دوم سریال Nine Perfect Strangers
ساخت دومین فصل سریال Nine Perfect Strangers

نه غریبه کامل یا همان Nine Perfect Strangers یک مجموعه تلویزیونی درام آمریکایی است که بر اساس رمانی به همین نام نوشته لیان موریارتی در سال ۲۰۱۸ ساخته شده است. این سریال که توسط دیوید ای. کلی ساخته شد و همچنین سریال را در کنار جان هنری باترورث توسعه داد. این سریال در 18 آگوست 2021 در Hulu پخش شد. در ژوئن 2023، اعلام شد که سریال برای فصل دوم تمدید شد.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم ها و سریال های ذهنی

بررسی و معرفی برترین سریال های آنتولوژی نتفلیکس

فصل اول بر اساس کتابی به همین نام توسط نویسنده Big Little Lies لیان موریارتی ساخته شد. سریال داستان ٩ فرد تحت فشار روانی است که با مراجعه به یک مرکز تندرستی به ریاست یک زن روسی به نام ماشا به دنبال التیام و دگرگونی در طرز زندگی خود هستند. اما این ٩ غریبه هیچ نمیدانند که با چه چیزی مواجه خواهند شد.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *