همنواز

تیزر رسمی فیلم Priscilla + بهمراه صحبت های کارگردان درباره فیلم

فیلم Priscilla ، یکی از مهم‌ترین فیلم‌های سال 2023 از کمپانی A25 می‌باشد که چندی پیش، تریلر رسمی فیلم Priscilla به انشتار رسید.

فیلم Priscilla که یکی از مهم‌ترین و موردانتظارترین فیلم‌های سال 2023 از کمپانی A24 می‌باشد، اطلاعات زیادی از آن منتشر نشده بود تا اینکه چندی پیش، این کمپانی، تریلر فیلم Priscilla را تحت عنوان تریلر Priscilla به انتشار رساند. نخستین تریلر فیلم سینمایی Priscilla تاریخ انتشار آن را نیز فاش می‌کند.

تریلر رسمی فیلم Priscilla منتشر شد !

تریلر فیلم Priscilla

پریسیلا یک فیلم درام بیوگرافی آمریکایی به نویسندگی و کارگردانی سوفیا کاپولا است که بر اساس خاطرات الویس و من نوشته پریسیلا پریسلی و ساندرا هارمون در سال 1985 ساخته شده است. این فیلم زندگی پریسلی و رابطه او با خواننده الویس پریسلی را دنبال می‌کند. کیلی اسپانی و جیکوب الوردی به ترتیب در نقش پریسیلا و الویس بازی می‌کنند. Priscilla قرار است توسط A24 در اکتبر 2023 منتشر شود.

بیشتر بخوانید:

مورد انتظارترین فیلم های 2023

بهترین فیلم های A24

فیلمبرداری اصلی پریسیلا در 24 اکتبر 2022 در تورنتو آغاز شد. فیلمبرداری در اوایل دسامبر به پایان رسید. در 12 سپتامبر 2022، اعلام شد که سوفیا کاپولا اقتباسی از کتاب خاطرات پریسیلا پریسلی، الویس و من، با بازی جیکوب الوردی در نقش الویس پریسلی و کیلی اسپانی در نقش پریسیلا پریسلی، کارگردانی خواهد کرد.

تریلر رسمی فیلم Priscilla
تریلر فیلم Priscilla

تریلر Priscilla

در ادامه می‌توانید نخستین تریلر فیلم سینمایی Priscilla را ببینید:

وقتی از او پرسیده شد که چه چیزی او را وادار به اقتباس از خاطرات پریسیلا برای فیلم بلند بعدی‌اش کرد، کاپولا در مصاحبه‌ای پاسخ داد:

من سال‌ها خاطرات او را داشتم و یادم می‌آید مدت‌ها پیش آن را خوانده بودم. یکی از دوستانم درباره‌اش صحبت می‌کرد. او اخیراً، و ما به بحث در مورد کتاب نزدیک شدیم. دوباره آن را خواندم و واقعاً تحت تأثیر داستان او قرار گرفتم. قرار بود این کتاب بزرگ ادیت وارتون را شروع کنم. پروژه ای که فیلمبرداری آن پنج ماه طول می‌کشید و واقعاً دلهره آور بود.

من با چند مانع روبرو شدم، بنابراین تصمیم گرفتم به ساخت یک فیلم با یک ایده بپردازم. من خیلی به داستان پریسیلا و دیدگاه او در مورد اینکه چه حسی برای بزرگ شدن به عنوان یک نوجوان در گریسلند داشت، علاقه‌مند بودم. او تمام مراحل جوانی زنانه را در چنین دنیای تقویت‌شده‌ای سپری می‌کرد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *