فوری: مسمومیت الکلی به سردشت رسید! +جزئیات

مسمومیت الکلی در سردشت ؛ پس از مسمومیت الکی در کرج این بار سردشتی ها هم گرفتار این موضوع شدند و در اثر این اتفاق ۷ نفر به بیمارستان منتقل یافتند.

افراد با علایم مسمومیت با الکل به بیمارستان منتقل و پس از ویزیت و مشاوره توسط متخصص و انجام اقدام درمانی لازم با توجه به وخامت شرایط جسمانی مصدومین، سه نفر در بخش ویژه و ۲ نفر در بخش عادی بستری و تحت نظر درمانی هستند. در ادامه مطلب با خبر مسمومیت الکلی سردشت همراه ما بمانید.

مسمومیت الکلی در سردشت

  • سردشت مسمومیت الکلی

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از مسموم شدن ۱۱ نفر به دنبال مصرف الکل متانول، در حاجی آباد خبر داد. دکتر جلال جلالت عصر چهارشنبه در گفت و گویی اعلام کرد:

از این تعداد ۲ نفر با نظر پزشک معالج ترخیص شدند و بقیه در بخش‌های ویژه بیمارستان بستری، تحت نظر و در صورت نیاز به مراکز درمانی در سطح استان انتقال داده خواهند شد. فرد دوم نیز، حدود ساعت ۱۳:۴۰ با کاهش سطح هوشیاری به بیمارستان مراجعه می‌کند. این بیمار نیز، آقا و حدودا ۳۹ ساله می‌باشد که با توجه به وخامت حالش در بخش مراقبت‌های ویژه (ICU) تحت درمان قرار دارد.

مسمومیت الکلی در سردشت

علت مسمومیت الکلی سردشت

بیمار‌های بعدی نیز با علائم سرگیجه و تاری دید به بیمارستان مراجعه می‌کنند. یکی از بیماران، آقای ۲۰ ساله بعد از درمان اولیه و بهبود علائم مسمومیت با رضایت شخصی ترخیص، ولی دو نفر دیگر، آقای ۵۵ و ۳۰ ساله همچنان تحت درمان هستند.

این دو نفر هوشیار می‌باشند. لازم است که مردم در این خصوص کاملا هوشیار باشند و چنان چه علائم مسمومیت با الکل متانول داشتند سریعا به بیمارستان مراجعه نمایند یا با اورژانس ۱۱۵ تماس بگیرند مدیر شبکه بهداشت سردشت از شهروندان خواست از مصرف مواد دست ساز و غیر استاندارد خودداری کرده و در صورت علایم مسمومیت به مراکز درمانی مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *