زمان انتشار انیمیشن Inside out 2 [+جزئیات]

انیمیشن Inside out یکی از آثار بسیار محبوب کمپانی دیزنی است که در ادامه به زمان انتشار انیمیشن Inside out 2 و جزئیاتی از قسمت جدید می‌پردازیم.

انیمیشن درون و بیرون یکی از آثار پرطرفدار دیزنی است که به تازگی تاریخ اکران انیمیشن Inside out 2 اعلام شد. در ادامه به جزئیاتی از داستان انیمیشن Inside out 2 می‌پردازیم.

زمان انتشار انیمیشن Inside out 2

انیمیشن درون و بیرون

به‌روزرسانی‌های Inside Out 2 از زمانی که پیکسار تاریخ انتشار آزمایشی و همچنین برخی جزئیات اولیه بازیگران و داستان را اعلام کرد، در حال پخش شدن هستند. Inside Out پیکسار در 19 ژوئن 2015 به عنوان پانزدهمین فیلم بلند آنها و اولین آنها پس از یک خشکسالی طولانی دو ساله بین فیلم‌ها اکران شد. این انیمیشن از طریق احساسات انسانی دختر نوجوانی به نام رایلی روایت می‌شود.

احساسات او هر کدام شخصیت خاص خود را دارند اما با هم کار می‌کنند تا اطمینان حاصل شود که رایلی یک بچه خوب است. خشم، ترس، انزجار، غم و اندوه و شادی حالت عاطفی رایلی را به تصویر می‌کشند و او را در بزرگ شدن هدایت می‌کنند.

زمان انتشار انیمیشن Inside out 2
زمان انتشار انیمیشن Inside out 2

طرح فیلم Inside Out فرمول معمول پیکسار را به ارمغان می‌آورد و فیلمی بدون شخصیت شرور را ارائه می‌دهد. جوی هم قهرمان داستان و هم دشمن خودش است، زیرا او به سفر می‌رود تا بفهمد که سرکوب احساسات بد ناسالم است. این یک برداشت ظریف از احساسات سالم است و انیمیشن و صداپیشگی تصویر دقیقی از احساس بلوغ را ترسیم می‌کند.

Inside Out با 98 درصد در Rotten Tomatoes مورد ستایش جهانی قرار گرفت و نامزدی بهترین فیلمنامه اصلی و بهترین فیلم انیمیشن را در هشتاد و هشتمین دوره جوایز اسکار به دست آورد. انتظارات برای دنباله زیاد است و اطلاعات هنوز در راه است، اما این چیزی است که تاکنون فاش شده است.

تاریخ اکران انیمیشن Inside out 2

زمان انتشار انیمیشن Inside out 2
زمان انتشار انیمیشن Inside out 2

در نمایشگاه D23 2022 دیزنی، مدیران دیزنی همچنین تعدادی از تاریخ‌های اکران فیلم‌هایی از جمله Inside Out 2 را اعلام کردند. تاریخ انتشار Inside Out 2 در 14 ژوئن 2024، تقریباً نه سال پس از نسخه اصلی تعیین شد. پیش از آن، پیکسار و دیزنی Elemental (16 ژوئن 2023) و Elio (1 مارس 2024) را منتشر خواهند کرد. Inside Out 2 بیست و نهمین فیلم پیکسار در زمان اکران خواهد بود، با این فرض که همه زمان‌بندی‌ها بدون تغییر باقی می‌مانند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *