فیلمبرداری Mortal Kombat 2 آغاز شد ؛ تولید در استرالیا

فیلمبرداری Mortal Kombat 2 آغاز شد. تهیه کننده این اثر از شروع تولید قسمت دوم مورتال کامبت در استرالیا خبر داد. برای اطلاع از جزئیات با ما همراه باشید.

Mortal Kombat یک فرنچایز چندرسانه‌ای آمریکایی است که بر روی مجموعه‌ای از بازی‌های ویدئویی متمرکز شده‌ است. بازی اصلی دنباله‌ها و اسپین‌آف‌‌های زیادی را شامل می‌شود که شامل چندین بازی اکشن ماجراجویی و همچنین یک سری کتاب کمیک و یک بازی کارتی است.

تهیه کننده فیلم لارنس کاسانوف مجوز بازی را در اوایل دهه 1990 دریافت کرد و اولین فیلم این فرنچایز را تولید کرد. حالا اما خبرها حاکی از آن بوده که قسمت دوم نیز در راه است. فیلمبرداری Mortal Kombat 2 آغاز شد.

بیشتر بخوانید:

صحبت های چاد استاهلسکی درباره آینده فرنچایز John Wick

فیلمبرداری Mortal Kombat 2 آغاز شد

فیلم برداری Mortal Kombat 2 در استرالیا آغاز شد

تاد گارنر تهیه کننده اثر با انتشار تصویری در شبکه‌های اجتماعی آغاز فیلمبرداری Mortal Kombat 2 را تایید کرد. او عنوان کرده است که این پروژه در استرالیا به تولید خواهد رسید.

گارنر به هواداران قول داده است که نواقص داستان و شخصیت‌های قسمت اول که در سال 2021 میلادی اکران شد در این دنباله برطرف می‌کند.

فیلم گذشته با رده سنی بزرگسال R اکران شد و لودی لین در نقش لیو کانگ، مکاد بروکس در نقش جکس، جسیکا مک‌نامی در نقش سونیا بلید، هیرویوکی سانادا در نقش اسکورپین، جاش لاسن در نقش کانو، تادانابو آسانو در نقش ریدن، جو تسلیم در نقش ساب زیرو، چین چان در نقش شانگ سونگ، سیسی استرینگر در نقش میلینا و لوییس تن در نقش شخصیت کول یانگ معرفی شدند.

این فیلم اگرچه در اچ‌بی‌او مکس به یک اثر پربیننده تبدیل شد اما هواداران از داستانش راضی نبودند و از اینکه یک تورنمنت را در فیلم ندیدند ناامید شدند.

بیشتر بخوانید:

درگذشت فردریک فورست بازیگر نامزد اسکار Apocalypse Now

آغاز فیلم برداری Mortal Kombat 2
آغاز فیلم برداری Mortal Kombat 2

تغییر نویسنده شاید بتواند کمکی به اثر جدید کند. جرمی اسلیتر که شوالیه ماه را در کارنامه خود دارد، جایگزین گرگ روسو نویسنده قسمت اول شده است.

کارل اوربان در مورتال کامبت 2 در نقش جانی کیج، تاتی گابریل در نقش جید، ادلاین رودلف بازیگر و مدل هنگ کنگی در نقش کیتانا، حضور خواهند داشت. از داستان قسمت دوم جزئیاتی فاش نشده اما گفته‌ها حاکی از آن است که این فیلم بر روی شخصیت کول یانگ تمرکز نخواهد کرد.

قسمت اول Mortal Kombat به کارگردانی سایمون مک‌کووید 3.8 میلیون بیننده در اچ‌بی‌او مکس داشت که در دوران پاندمی همزمان با اکران در سالن‌های سینما از این پلتفرم استریم پخش شده بود.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *