زمان انتشار فیلم Wicked [+جزئیات]

فیلمی بر اساس دو جادوگر شهر اوز، بالاخره اقتباس سینمایی پر ستاره خود را دریافت کرد و در ادامه به زمان انتشار فیلم Wicked خواهیم پرداخت.

فیلم شرور 2024 یکی از مورد انتظارترین فیلم‌های سال 2024 است که در دست ساخت قرار دارد و اخیراً تاریخ پخش فیلم Wicked اعلام شد. در ادامه به جزئیاتی از تاریخ انتشار فیلم شرور می‌پردازیم.

زمان انتشار فیلم Wicked

تاریخ پخش فیلم Wicked

اقتباسی از موزیکال Wicked برادوی به سینماها می‌آید و به‌روزرسانی‌های زیادی درباره فیلم Wicked درباره بازیگران، تاریخ اکران و موارد دیگر اعلام شده است. موزیکال Wicked اقتباسی از مجموعه کتاب The Wicked Years نوشته گرگوری مگوایر است. نسخه سینمایی Wicked چند درجه از متن اصلی فاصله دارد. The Wicked Years به ​​چهار رمان تقسیم می‌شود، در حالی که موزیکال برادوی رمان اول را اقتباس می‌کند.

زمان انتشار فیلم Wicked
فیلم شرور 2024

آخرین اخبار فیلم Wicked در واقع مربوط به انتشار فیلم دوم است. اعلام شده است که Wicked: Part 2 از 25 دسامبر 2025 به 26 نوامبر 2025 افزایش یافته است. اگرچه انتقال یک ماهه چندان مهم نیست، اما به این معنی است که طرفداران آن را دریافت خواهند کرد. نتیجه گیری برای موزیکال مورد انتظار کمی زودتر. ایده تقسیم Wicked به دو بخش بحث‌برانگیز بوده است، اما با وجود Wicked: Part 2 در تقویم، طرفداران حداقل می‌دانند که برای دیدن پایان داستان نیازی به صبر طولانی ندارند.

جدول زمانی به‌روزرسانی‌های فیلم Wicked برای اقتباس پراکنده است. حقوق اولیه Wicked توسط ABC در سال 2009 خریداری شد و در سال 2011، شرکت سازنده با شرکت تولید سلما هایک برای یک مینی سریال (از طریق EW ) همراه شد. سپس در سال 2012 گزارش شد که Wicked در حال دریافت یک فیلم اقتباسی بزرگ است و اکران آن برای سال 2016 با کارگردانی کارگردان جدید، استفن دالدری ( برخورد کننده ) تنظیم شد. تأخیر بیشتر در تولید باعث شد تا اکران به سال 2019 کشیده شود. پس از اینکه Wicked تاریخ اکران آخر هفته را از دست داد، دالدری پروژه را ترک کرد. و در سال 2021، جان چو به عنوان کارگردان ( Deadline) و سفر جاده مانند آجر زرد در جریان بود.

تاریخ انتشار فیلم شرور

زمان انتشار فیلم Wicked
زمان انتشار فیلم Wicked

در توییتر، چو به‌روزرسانی‌های فیلم Wicked را اعلام کرد که این فیلم در دو قسمت منتشر می‌شود و اگرچه ممکن است نشانه‌ای از مشکلات تولید بیشتر باشد، با توجه به طول و ساختار نمایش برادوی، تقسیم Wicked منطقی است. علاوه بر این، چو همچنین در همان زمان اعلام کرد که این فیلم‌ها در کریسمس به فاصله یک سال اکران خواهند شد.

Wicked Part 1 قرار بود در 25 دسامبر 2024 در سینماها نمایش داده شود و دنباله آن در 25 دسامبر 2025 اکران خواهد شد. با این حال، به‌روزرسانی‌های اخیر فیلم Wicked نشان می‌دهد که قسمت اول داستان در واقع کمی زودتر از حد انتظار منتشر می‌شود. چو خودش اعلام کرد که تاریخ انتشار به بالا منتقل شده است. Wicked Part 1 اکنون قرار است در 27 نوامبر 2024 منتشر شود. چو این خبر را با نگاهی به لوگوی فیلم نیز به اشتراک گذاشت. Wicked: Part 2 تقریباً یک سال بعد در 26 نوامبر 2025 منتشر می شود.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *