همنواز

حضور هنری کویل در فرش قرمز سریال The Witcher [+عکس]

هنری کویل یکی از بازیگران بسیار مطرح هالیوود است که اخیراً عکسی از حضور هنری کویل در فرش قرمز سریال The Witcher به انتشار رسید.

اخیراً خبری تحت عنوان افتتاحیه فصل سوم سریال The Witcher به انتشار رسید که هنری کویل در مراسم فرش قرمز سریال The Witcher را نشان می‌دهد. فصل جدید سریال ساحره از شبکه نتفلیکس پخش خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

دانلود رایگان فصل 3 سریال ویچر

حضور هنری کویل در فرش قرمز سریال The Witcher

فصل سوم سریال The Witcher

هنری ویلیام دالگلیش کویل متولد ۵ مهٔ ۱۹۸۳ یک هنرپیشه بریتانیایی است. او به خاطر ایفای نقش چارلز براندون در سریال The Tudors (2007-2010)، شخصیت کمیک دی سی، سوپرمن در دنیای دی سی (2013-2022)، گرالت از ریویا در سریال فانتزی نتفلیکس The Witcher (2019-2023) شناخته شده است.

کویل کار خود را با ایفای نقش در فیلم‌های اقتباسی کنت مونت کریستو (2002) و قلعه را تسخیر می‌کنم (2003) آغاز کرد. او نقش‌های فرعی را در چندین سریال تلویزیونی از جمله اسرار بازرس لینلی (2002) و قتل‌های میانی (2003) از تلویزیون بی‌بی‌سی به تصویر کشید و از آن زمان در فیلم‌های دیگری مانند تریستان و ایزولد (2006)، استارداست (2007) و جاودانه‌ها ظاهر شد. پس از موفقیت بین المللی خود به عنوان سوپرمن، او در فیلم‌های جاسوسی The Man از U.N.C.L.E بازی کرد.

حضور هنری کویل در فرش قرمز سریال The Witcher
حضور هنری کویل در فرش قرمز سریال The Witcher

کویل در 5 می 1983، چهارمین پسر از پنج پسر در یک خانواده کاتولیک رومی در سنت هلیر، جرسی، در جزایر کانال متولد شد. مادر او، ماریان دالگلیش، متولد جرسی، اهل اسکاتلند، انگلیسی و ایرلندی است و به عنوان منشی در یک بانک کار می‌کرد. پدرش، کالین کویل، در چستر، انگلستان به دنیا آمد و یک دلال سابق سهام است. او قبل از حضور در مدرسه استو در استو، باکینگهامشر، در مدرسه مقدماتی سنت مایکل در سنت ساویور، جرسی تحصیل کرد.

در استو، کاویل هم در ورزش و هم در نمایش فعال بود. او یکی از اعضای T-Birds را در یک تولید مدرسه ای گریس در سال 1999 به تصویر کشید و نقش اصلی را در اجرای هملت داگ، که توسط خانه گرافتون خودش به عنوان ارسال آنها برای یک جشنواره نمایشی بین مدرسه‌ای ساخته شد، ایفا کرد. او هاکی روی چمن برای 1st XI و راگبی برای XV 3 بازی کرد.

در سال 2000، در حالی که راگبی بازی می کرد، کاویل 16 ساله، بازیگر راسل کرو را ملاقات کرد که در محل استوو برای فیلم اثبات زندگی فیلمبرداری می کرد.[8] این بازیگر نکاتی را در مورد بازیگری به اشتراک گذاشت و بعداً بسته ای را برای کویل ارسال کرد. این دو بازیگر بعدها در فیلم Man of Steel با هم همکاری کردند.

فصل جدید سریال ساحره

در ادامه می‌توانید هنری کویل در مراسم فرش قرمز سریال The Witcher را ببینید:

حضور هنری کویل در فرش قرمز سریال The Witcher
حضور هنری کویل در فرش قرمز سریال The Witcher

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *