تماشا کنید: انتقاد صداوسیما از فیلم جدید رضا عطاران در نمایش خانگی

سریال دفتر یادداشت ساخت جدید رضا عطاران با انتقاد صداوسیما از فیلم جدید رضا عطاران در نمایش خانگی روبه‌رو شد. در ادامه فیلم انتقاد صداوسیما همراه بمانید.

انتقاد صداوسیما از سریال جدید رضا عطاران تحت عنوان انتقاد صداوسیما از دفتریادداشت سریال جدید رضا عطاران در نمایش خانگی در صفحات مجازی خبرساز و وایرال شده است.  اولین حضور رضا عطاران در نمایش خانگی همین سریال دفتر یادداشت است، که در کنار او حسن معجونی نیز به ایفای نقش پرداخته است. در ادامه با صحبت های انتقادی کارشناس صدا و سیما از فیلم جدید رضا عطاران همراه فیگار بمانید.

انتقاد صداوسیما از فیلم جدید رضا عطاران در نمایش خانگی

انتقاد صداوسیما از سریال دفتر یادداشت رضا عطاران در نمایش خانگی

صحبت های صداوسیما از سریال جدید رضا عطاران دفتر یادداشت در شبکه‌های مجازی خبرساز شده است. این بازیگر محبوب همواره در بین مردم طرفداران بسار زیادی دارد.

انتقاد صداوسیما از فیلم جدید رضا عطاران در نمایش خانگی

انتقاد صداوسیما از سریال رضا عطاران دفتر یادداشت

انتقاد صداوسیما از سریال دفتر یادداشت رضا عطاران : نگاه جنسی دفتر یادداشت به زن بسیار تحقیرآمیز است!

زمان پخش سریال دفتر یادداشت از پلتفرم فیلم نت

رضا عطاران و حسن معجونی از نقش‌های اصلی سریال «دفتر یادداشت» به کارگردانی کیارش اسدی‌زاده، نویسندگی مسعود خاکباز و تهیه‌کنندگی حسین اکبری هستند. «دفتر یادداشت» تازه‌ترین محصول اختصاصی پلتفرم «فیلم‌نت» به کارگردانی کیارش اسدی‌زاده، نخستین حضور رضا عطاران در دوران پلتفرم‌ها محسوب می‌شود.

تیزر سریال دفتر یادداشت رضا عطاران

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *