تریلر فیلم The Retirement Plan نیکولاس کیج منتشر شد !

The Retirement Plan، به کارگردانی تیم جی براون، یکی از موردانتظارتین فیلم‌های 2023 می‌باشد که چندی پیش تریلر فیلم The Retirement Plan به انتشار رسید.

طرح بازنشستگی، یک فیلم کمدی، اکشن، جنایی آمریکایی به کارگردانی و نویسندگی تیم براون است. در این فیلم نیکلاس کیج، ران پرلمن و اشلی گرین به ایفای نقش پرداخته‌اند. این فیلم، چندی پیش تریلر رسمی خود را به انتشار رساند.

تریلر فیلم The Retirement Plan نیکولاس کیج منتشر شد !

تریلر رسمی The Retirement Plan

این فیلم، درباره اشلی و دختر خردسالش سارا است که باید به دنبال پدر جدا شده اشلی، مت، برای کمک بگردند. آنها وقتی که در وسط یک کار جنایی که زندگی آنها را تهدید می‌کند، خاتمه می‌یابد. او زندگی یک ادم بازنشسته ساحلی را در جزایر کیمن می‌گذراند که او را ردیابی می‌کنند اما به زودی توسط رئیس بخش جنایی، دانی و ستوانش پیدا می‌شود.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم 2023

بهترین فیلم های کمدی تاریخ سینمای جهان

هر چه اشلی زمان بیشتری را با مت می‌گذراند، متوجه می‌شود که او گذشته پنهانی دارد که از آن چیزی نمی‌دانست. این فیلم، در 25 آگوست 2023 در ایالات متحده منتشر خواهد شد.

تریلر فیلم The Retirement Plan
تریلر رسمی The Retirement Plan, تریلر فیلم سینمایی The Retirement Plan, نخستین تریلر فیلم طرح بازنشستگی

تریلر فیلم سینمایی The Retirement Plan

در ادامه می‌توانید نخستین تریلر فیلم طرح بازنشستگی را ببینید:

این فیلم، توسط ویلیام جی. سانتور، مدیر عامل شرکت بهره‌وری مدیا و نیکلاس تاباروک، رئیس داریوس فیلمز، که قراردادی چند تصویری با مقامات محلی جزایر کیمن دارند ساخته شده است. فروش بین المللی این فیلم، توسط Joker Films و Radiant Films International ارائه می‌شود. این فیلم در سال 2021 در جزایر کیمن فیلمبرداری شد.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های سینمایی اکشن جهان

بهترین فیلم های جنایی تاریخ سینمای جهان

تیم براون کارگردان این فیلم گفت:

من از همکاری با Falling Forward و Productivity Media برای اکران این فیلم هیجان‌زده هستم. من از نیک و بقیه بازیگران بسیار سپاسگزارم، و اینکه بتوانم این فیلم را در سینما تماشا کنم، یک رویای بچگی می‌باشد که به حقیقت پیوسته است.

تریلر فیلم سینمایی The Retirement Plan


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *