همنواز

فیلمبرداری فیلم گلادیاتور تعطیل شد !

پس از اینکه بسیاری از نویسندگان و بازیگران هالیوودی دست به اعتصاب زدند، اخبار شایعه‌ای مبنی بر تعطیلی فیلمبرداری فیلم گلادیاتور به انتشار رسید.

پس از اینکه مذاکره اتحادیه بازیگران آمریکا، به همراه تهیه‌کنندگان سینما و تلویزیون، با شکست روبرو شد، انتظار می‌رود تا ساعاتی دیگر اخباری مبنی بر تعطیل شدن فیلمبرداری فیلمی مانند گلادیاتور نیز به گوش بخورد. این اتحاد، تاکنون بسیاری از فیلم‌ها و سریال‌های محبوب را با تأخیر همراه کرده است.

تعطیلی فیلمبرداری فیلم گلادیاتور

فیلمبرداری فیلم گلادیاتور تعطیل شد !

به گزارش 30نما، در دو طرف ماجرا، با توجه با مداخله فدرال، برای حل اختلافات موافقت کردند اما مهلت نهایی رسیدن به توافق تا نیمه شب ۱۲ ژوئیه تغییری نکرده بود. در صورت اعلام اعتصاب، بیش از ۱۶۰ هزار عضو اتحادیه بازیگران از فیلمبرداری پروژه‌ها، حضور در مراسم افتتاحیه و تورهای مطبوعاتی و تبلیغ پروژه‌ها در شبکه‌های اجتماعی منع، و فیلمبرداری فیلم‌هایی مانند گلادیاتور 2، تعطیل خواهند شد.

بیشتر بخوانید:

انجمن صنفی بازیگرهای سینما وارد اعتصاب شدند

این اولین اعتصاب اتحادیه بازیگران از دهه ۱۹۸۰ و اولین اعتصاب دوگانه هالیوود در ۶۰ سال اخیر می‌باشد. اتحادیه نویسندگان یا همان WGA، از ابتدای ماه مه وارد اعتصاب شده است تا الان نیز ادامه دارد که بسیاری از فیلم‌ها و سریال‌ها را به تعویق انداخته است.

تعطیلی فیلمبرداری فیلم گلادیاتور
تعطیل شدن فیلمبرداری گلادیاتور

اعتصاب فیلمبرداری فیلم گلادیاتور 2

تعطیلی فیلمبرداری فیلم گلادیاتور
اعتصاب کردن کارمندان فیلم Gladiator

روزنامه ورایتی گزارش داد که پروژه‌هایی مانند گلادیاتور ۲ (Gladiator 2) و مورتال کامبت ۲ (Mortal Kombat 2)، آماده توقف فیلمبرداری شده‌اند و همینطور، افتتاحیه فیلم باربی و اوپنهایمر در لندن، چند ساعت زودتر برگزار شد.

تعطیلی فیلمبرداری فیلم گلادیاتور

فرش قرمز اوپنهایمر، از ساعت ۵:۴۵ دقیقه، به ساعت ۴:۴۵ دقیقه به وقت لندن تغییر داد تا تا بازیگرانب همچون کیلیان مورفی، رابرت داونی جونیور، مت دیمون، امیلی بلانت و فلورنس پیو بتوانند مصاحبه کنند و مقابل دوربین عکاسان بروند. فتوکال این فیلم در لندن روز گذشته برگزار شده بود.

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *