داوران جشنواره ونیز مشخص شدند !

جشنواره ونیز که در چند روز آینده برگزار خواهد شد، روز گذشته، روزنامه ورایتی از مشخص شدن داوران جشنواره ونیز در روزنامه خود خبر داد.

حالا که همه جا خبر از جشنواره فیلم ونیز شده است، داوران این جشنواره کم کم انتخاب شدند و حالا مارتین مک‌دونا، میا هانسن-لاو و جین کمپیون به هیئت ژوری جشنواره فیلم ونیز پیوستند.

مشخص شدن داوران جشنواره ونیز

داوران جشنواره ونیز مشخص شدند !

هیئت داوران هشتادمین جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز برای بخش‌های اصلی رقابت، Orizzonti و Lion of the Future انتخاب شدند. کارگردان برنده جایزه اسکار جین کمپیون، به رئیس هیئت داوران اصلی دیمین شازل، به همراه صالح باکری، میا هانسن-لوو، گابریله ماینتی، مارتین مک دونا، سانتیاگو میتره، لورا خواهد پیوست.

بیشتر بخوانید:

تاریخ برگزاری جشنواره ونیز 2023 مشخص شد

فیلم Poor Things یورگوس لانتیموس در جشنواره ونیز امسال اکران خواهد شد

رئیس هیئت منصفه شزل دو بار افتتاحیه ونیز را آغاز کرده است. جشنواره ونیز، امسال میزبان اولین نمایش جهانی فیلم عاشقانه مثلث تنیس Challengers لوکا گوادانینو با بازی Zendaya، Josh O’Connor و Mike Faist خواهد بود.

این فیلم چهارشنبه 30 آگوست، خارج از رقابت، در سالن سینمای Palazzo del Cinema (Lido di Venezia)، در شب افتتاحیه هشتادمین جشنواره فیلم ونیز، در سالا گرانده نمایش داده می‌شود. این فیلم از 15 سپتامبر در ایالات متحده اکران می‌شود.

مشخص شدن داوران جشنواره ونیز
داوران منتخب جشنواره ونیز 2023, انتخاب داوران جشنواره جدید ونیز, داوران جدید جشنواره ونیز 2023

داوران منتخب جشنواره ونیز 2023

انتخاب داوران جشنواره جدید ونیز
داوران منتخب جشنواره ونیز 2023, انتخاب داوران جشنواره جدید ونیز, داوران جدید جشنواره ونیز 2023

صالح باکری بازیگر فیلم و تئاتر فلسطینی است که با فیلم واجب (2017) شناخته می‌شود. باکری برنده جایزه مهر بهترین بازیگر مرد از جشنواره فیلم دبی شد. او همچنین در فیلم «زمانی که می‌ماند» (2009) به کارگردانی الیا سلیمان نقش اصلی را ایفا کرد.

در سال 2013 او نقش اصلی فیلم Salvo به کارگردانی آنتونیو پیاتزا و فابیو گراسادونیا را بازی کرد که برنده جایزه بزرگ هفته منتقدان در جشنواره فیلم کن شد. آخرین بازی‌های او در فیلم کوتاه The Present ساخته فرح نابلسی (2020) نامزد اسکار و در کوستا براوا لبنان توسط Mounia Akl است که در جشنواره فیلم ونیز در سال 2021 ارائه شده است. کارگردانان جین کمپیون، لورا پویتراس، مارتین مک دونا و میا هانسن-لوو به رئیس هیئت داوران اعلام شده قبلی، دیمین شازل در هیئت داوران ونیز 2023 خواهند پیوست.

انتخاب داوران جشنواره جدید ونیز

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *