تریلر جدید انیمیشن جدید لاکپشت های نینجا منتشر شد !

Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutant Mayhem، موردانتظارترین انیمیشن سال 2023 است که چندی پیش، تریلر جدید انیمیشن جدید لاکپشت های نینجا منتشر شد.

کلیپ جدیدی از انیمیشن سینمایی لاک‌پشت‌های نینجا با عنوان Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutant Mayhem منتشر شد. این انیمیشن به تهیه‌کنندگی سث روگن و به کارگردانی جف راو ساخته شده است.

تریلر جدید انیمیشن جدید لاکپشت های نینجا منتشر شد !

تریلر انیمیشن لاکپشت های نینجا

لاک‌پشت‌های نینجا: لاک‌پشت‌های جهش یافته، یک انیمیشن ابرقهرمانی آمریکایی محصول سال ۲۰۲۳ به کارگردانی جف رو در اولین کارگردانی بلند خود، به کارگردانی مشترک کایلر اسپیرز و نویسندگی رو، ست روگن، ایوان گلدبرگ، دن هرناندز، و بنجی سامیت است.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های 2023

بهترین انیمیشن های 2023

این هفتمین فیلم سینمایی لاک‌پشت‌های نینجا جهش‌یافته نوجوان است که صداپیشگی آن بر عهده میکا ابی، شامون براون جونیور، نیکلاس کانتو و بردی نون است. صداپیشگان گروه دوم شامل هانیبال بورس، رز بیرن، جان سینا، جکی چان، آیس کیوب، ناتاشا دمتریو، آیو ادبیری، جیانکارلو اسپوزیتو، پست مالون، ست روگن، پل راد، و مایا رودولف هستند.

بیشتر بخوانید:

تاریخ اکران انیمیشن جدید لاکپشت‌های نینجا مشخص شد

در این فیلم، پس از سال‌ها پناه گرفتن از دنیای انسانی، لاک‌پشت‌ها تصمیم گرفتند با اعمال قهرمانانه به عنوان نوجوانان عادی پذیرفته شوند. برادران به شکار یک سندیکای جنایی مرموز می‌روند، اما زمانی که ارتشی از جهش‌یافته‌ها بر روی آنها گشوده می‌شود، مشکل ایجاد می‌شود.

تریلر جدید انیمیشن جدید لاکپشت های نینجا
تریلر انیمیشن لاکپشت های نینجا, جدیدترین تریلر انیمیشن Teenage Mutant Ninja Turtles, تریلر انیمیشن Mutant Mayhem

تریلر انیمیشن Mutant Mayhem

در ادامه می‌توانید جدیدترین تریلر انیمیشن Teenage Mutant Ninja Turtles را ببینید:

نیکلودئون، انیمیشن Mutant Mayhem را در ژوئن 2020 معرفی کرد و روگن، گلدبرگ و جیمز ویور زیر نظر Point Grey Pictures، فیلم را تولید و کارگردانی کردند. اسپیرز به زودی به عنوان کارگردان مشترک پیوست.

این انیمیشن توسط Mikros Animation در مونترال و پاریس و Cinesite در ونکوور تهیه شده و عمدتاً تحت تأثیر طرح‌های دفترچه‌های مدرسه قرار گرفته است. سازندگان فیلم به دنبال کشف جنبه نوجوانی لاک پشت‌ها، از فیلم‌های نوجوانی الهام گرفتند. اکثر بازیگران در مارچ 2023 اعلام شدند.

Mutant Mayhem به عنوان یک اثر در دست اجرا در جشنواره بین المللی فیلم انیمیشن انسی در 12 ژوئن 2023 به نمایش درآمد و قرار است در تاریخ 2 آگوست توسط پارامونت پیکچرز در ایالات متحده اکران شود.

جدیدترین تریلر انیمیشن Teenage Mutant Ninja Turtles


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *