آیا نولان برای فیلم Oppenheimer بمب اتم منفجر کرد؟

به تازگی نولان درباره انفجار بمب اتم در Oppenheimer صحبت کرده است. در ادامه به جزئیات انفجار بمب اتم در فیلم اوپنهایمر می‌پردازیم.

کارگردان کریستوفر نولان بدون استفاده از CGI ظاهر یک انفجار هسته ای را برای «اپنهایمر» خلق کرد. نولان در مصاحبه ای جدید با توتال فیلم توضیح داد که چگونه ویرانی اولین بمب اتمی را بازسازی کرد.

انفجار بمب اتم در Oppenheimer

او به این نشریه گفت:

«من فکر می‌کنم بازسازی آزمون Trinity بدون استفاده از گرافیک کامپیوتری چالش بزرگی بود. اندرو جکسون – ناظر جلوه‌های بصری من، او را در همان اوایل وارد تیم کردم – در حال بررسی این بود که چگونه می‌توانیم بسیاری از عناصر بصری فیلم را به صورت عملی انجام دهیم، از نمایش دینامیک کوانتومی و فیزیک کوانتومی گرفته تا خود تست ترینیتی تا بازآفرینی. با تیم من، لوس آلاموس در یک مسا در نیومکزیکو در آب و هوای فوق‌العاده، که بسیاری از آن‌ها برای فیلم مورد نیاز بود، از نظر شرایط بسیار سخت بیرون – چالش‌های عملی بزرگی وجود داشت.

انفجار بمب اتم در Oppenheimer
انفجار بمب اتم در فیلم اوپنهایمر, بازسازی انفجار اتم در فیلم Oppenheimer

انفجار بمب اتم در فیلم اوپنهایمر

نولان همچنین از یک راهرو چرخشی برای فیلمبرداری صحنه مبارزه بزرگ در «Inception» به جای استفاده از CGI استفاده کرد. او “اپنهایمر” را یک چالش می خواند، اما از یک گروه تیمی “فوق العاده” کمک گرفت. او گفت:

این یکی از چالش‌برانگیزترین پروژه‌هایی است که از نظر مقیاس آن و از نظر مواجهه با وسعت داستان اوپنهایمر انجام داده‌ام.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *