تفاوت سکانس های رنگی و سیاه و سفید در فیلم Oppenheimer

کریستوفر نولان کارگردان فیلم سینمایی Oppenheimer به تازگی تفاوت سکانس های رنگی و سیاه و سفید در فیلم Oppenheimer در مصاحبه‌ای توضیح داد.

کریستفر نولان در مصاحبه‌ای با کوین مک‌کارتی ،مجری پادکست ریل‌بلند، درباره تفاوت سکانس‌های سیاه‌ و سفید و سکانس‌های رنگی فیلم جدیدش، اوپنهایمر(Oppenheimer)، توضیح داده است.

بیشتر بخوانید:

CGI در فیلم Oppenheimer وجود ندارد

سکانس های رنگی و سیاه و سفید در فیلم Oppenheimer

سکانس های رنگی و سیاه و سفید در فیلم Oppenheimer
تفاوت رنگ سکانس ها در Oppenheimer

به گفته نولان:

سکانس‌های رنگی در ذهن اوپنهایمر می‌گذرد، دیدن آن چیزی که او به تازگی دیده. سکانس‌های سیاه‌وسفید از سوی دیگر بیشتر از زاویه دید لوییس استراز -عضو کمیسیون انرژی اتمی ایالات متحده با بازی رابرت داونی جونیور- است، ما از آن طرفی دیگر به اوپنهایمر نگاه می‌کنیم.

این فیلمساز پیش‌تر در مصاحبه با «امپایر» گفته بود که این تغییر میان فرمت رنگی و سیاه‌وسفید به فیلم Memento شبیه است:

همیشه به دنبال دلیلی بودم که به این سبک برگردم که در مورد اوپنهایمر و روشی که داستان را بازگو می‌کنیم، از طرفی با داستانی عینی‌تر که در آن تنیده می‌شود، به طرز درونی استفاده شده است. واقعاً زمان کاملاً درستی بود برای بازگشت به آن تمهیدی که خیلی دوستش داشتم.

بیشتر بخوانید:

پایان Oppenheimer شبیه Inception خواهد بود

تفاوت رنگ سکانس ها در Oppenheimer

سکانس های رنگی و سیاه و سفید در فیلم Oppenheimer
تفاوت رنگ سکانس ها در Oppenheimer

این کارگردان در ادامه می‌گوید یکی از چالش‌های اوپنهایمر فیلمبرداری با فرمت سیاه و سفید آیمکس بوده است:

اعضای گروه کوداک را به چالش کشیدیم که برای ما بسازندش؛ و آن‌ها فراتر رفتند. برای اولین بار در تاریخ، موفق شدیم فیلم آیمکس سیاه و سفید ضبط کنیم و نتیجه هیجان‌انگیز و فوق‌العاده بود. به محض اینکه من و هویت نتیجه اولین آزمایش‌ها را دیدیم، می‌دانستیم که فوراً عاشق می‌شویم.

فرق سکانس های رنگی و سیاه سفید در اوپنهایمر

نولان که این فیلم را با بودجه ۱۰۰ میلیون دلاری و با دوربین‌های آیمکس ۷۰ میلی‌متری فیلمبرداری کرده، در سینماکان امسال گفته بود:

چه دوست داشته باشید چه نداشته باشید، جی. رابرت اوپنهایمر مهم‌ترین شخصیت تاریخ بوده است. چه خوب و چه بد، او دنیایی که در آن زندگی می‌کنیم را ساخته. داستان او باید دیده شود تا باور شود. داستان او هم رویاست و هم کابوس.

اوپنهایمر ۲۱ ژوئیه در سالن‌های سینما اکران خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *