تریلر رسمی فیلم A Haunting In Venice + تاریخ انتشار و داستان

تریلر رسمی فیلم A Haunting In Venice به کارگردانی کنت برانا منتشر شد. در ادامه با جرئیات فیلم A Haunting In Venice 2023 همراه فیگار باشید.

تریلر رسمی جدید از فیلم A Haunting In Venice 2023 توسط استودیوی فاکس قرن 21 منتشر شد. آگاتا کریستی همچنان پرفروش‌ترین نویسنده داستانی تمام دوران و ملکه داستان‌های داستانی است. داستان‌های او بارها برای پرده اقتباس شده‌اند و پس از زمان خود منبع اصلی الهام برای فیلم‌های پلیسی بوده‌اند.

تریلر رسمی فیلم A Haunting In Venice

مایکل گرین (نویسنده دو قسمت قبلی و نویسنده فیلم‌های Logan و Blade Runner 2049) وظیفه نگارش فیلمنامه این اثر را برعهده داشته است. فیلم A Haunting In Venice 2023 از رمان Hallowe’en Party نوشتهٔ آگاتا کریستی اقتباس شده است که دنباله‌ای بر فیلم Murder on the Orient Express و Death on the Nile می‌باشد.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های ترسناک جهان

بهترین فیلم های ترسناک 2023

طرفداران این فیلم‌ها مجذوب یک بازی حدس‌زنی تئاتری می‌شوند که در آن طرح داستان کاملاً از پیچش‌ها انجام می‌شود. پس از موفقیت‌های «قتل در قطار سریع‌السیر شرق» و «مرگ بر روی نیل» ، اخباری مبنی بر این که قسمت سوم از فیلم‌های مدرن هرکول پوآرو اواخر سال آینده در سینماها اکران می‌شود، مورد استقبال قرار گرفت.

داستان سریال A Haunting In Venice

تریلر رسمی جدیدی از فیلم A Haunting In Venice 2023
تاریخ اکران فیلم A Haunting In Venice

داستان این فیلم پس از جنگ جهانی دوم و در ونیز رخ می‌دهد، جایی که پوآرو بازنشسته شده است و درحال زندگی است، اما با وقوع قتلی که رخ می‌دهد، او یک بار دیگر باید قاتل را پیدا کند. اگرچه هر فیلم قبلی با نقدهای متفاوتی روبرو شده است، اما هر دوی آنها میلیون‌ها دلار از بودجه تولید خود به دست آوردند و عموماً مورد استقبال منتقدان قرار گرفتند.

تاریخ اکران فیلم A Haunting In Venice

تریلر رسمی فیلم A Haunting In Venice
تاریخ اکران فیلم A Haunting In Venice

تاریخ اکران این فیلم، 15 سپتامبر 2023 (24 شهریور 1402) نشان داده شده است. فیلمبرداری این فیلم در هالووین ستال گذشته آغاز شد و تولید را بین ونیز، ایتالیا و استودیو Pinewood در لندن، انگلستان تقسیم کرد و به احتمال زیاد فضای بدیعی به مجموعه داد.

با توجه به اینکه داستان در شب هالووین اتفاق می‌افتد، افزودن مناسبی به ترکیب پاییز سال آینده است. از دیگر فیلم‌های ترسناکی که در پاییز امسال اکران می‌شوند، می‌توان به فیلم جدید جن‌گیر اشاره کرد. قبل از اکران گسترده، A Haunting in Venice نیز در تاریخ 9 سپتامبر 2023 در سینماهای منتخب در سراسر ایالات متحده اکران خواهد شد.

تریلر رسمی جدید فیلم A Haunting In Venice 2023

بازیگران فیلم A Haunting In Venice 2023 می‌توان، کنت برانا، جیمی دورنان، میشل یئو، کلی رایلی، تینا فی نام برد. کنت برانا تصویر خیره‌کننده‌اش از کارآگاه هرکول پوآرو را در جدیدترین اقتباس آگاتا کریستی به نام A Haunting in Venice بر اساس رمان مهمانی هالووین او برمی‌گرداند. برانا برای سومین بار کارگردانی این فیلم را بر عهده خواهد داشت.

این تریلر تلاش می‌کند که تا جای ممکن ما را با شخصیت‌ها و فضای داستان آشنا کند، یکی از مهم ترین نکاتی که این تریلر آشکار می‌کند، فضای تاریک داستان است که بخشی جدا نشدنی از داستان‌های پوآرو می‌باشد.

تیزر جدید A Haunting In Venice 2023

کلام آخر

تریلر رسمی فیلم A Haunting In Venice
تریلر رسمی فیلم A Haunting In Venice

اولین تریلر رسمی این فیلم در جریان ارائه CinemaCon دیزنی در 26 اپریل 2023 رونمایی شد و متعاقباً به صورت آنلاین منتشر شد. پیش‌نمایش دو دقیقه‌ای حال و هوای متفاوتی را برای دنباله قتل-معمایی ایجاد می‌کند؛ زیرا به نظر می‌رسد برانا تأثیرات عظیمی از ژانر ترسناک می‌گیرد. اولین تریلر کامل فیلم A Haunting in Venice در 19 جولای به انتشار رسید. این تریلر دقیقاً مانند تیزر اولیه، نگاهی محکم به فیلم معمایی به ما می‌دهد.

 

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *