تریلر رسمی سریال The Continental منتشر شد + تاریخ اکران

روز گذشته، در خبری تکمیلی از سمت رسانه‌های بریتانیایی و آمریکایی توسط شبکه نتفلیکس، اولین تریلر مینی سریال The Continental به انتشار رسید.

مینی‌سریال سه قسمتی The Continental، که آن را می‌توان به عنوان اسپین‌آف بیا همان پریکوئل، که پیش‌درآمد نامیده می‌شود، نام برد، از سری مجموعه فیلم‌های John Wick است که از تاریخ 22 سپتامبر یا همان ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ به صورت هفتگی از استریم پیکاک شروع به انتشار در خواهد آمد.

تریلر رسمی سریال The Continental

اولین تریلر مینی سریال The Continental

در ادامه می‌توانید تریلر رسمی سریال The Continental را ببینید:

اطلاعات تکمیلی درباره مینی سریال The Continental

کالین وودل، آیومیده آدگون، کتی مک‌گراث و مل گیبسون از بازیگران این سریال خواهند بود. مدت زمان تقریبی هر قسمت از سمت شبکه پیکاک، حدود 90 دقیقه‌ اعلام شده و همچنین بودجه هر قسمت این پیش درآمد، بیش از 20 میلیون دلار خواهد بود که این مینی سریال را به یکی از پرخرج‌ترین مینی سریال‌های جهان معرفی می‌کند.

بیشتر بخوانید:

ساخت جان ویک 5 تایید شد

نقد فیلم جان ویک 4 (John Wick 4)

وقایع این سریال، به پیش از سری مجموعه جان ویک بر می‌گردد و داستان را در دهه 1970، در شهر نیویورک روایت می‌کند که 40 سال پیش از وقایع مجموعه فیلم اصلی جریان دارد و داستان شخصیت وینستون (با بازی ایان مک‌شین در این سری فیلم) در جوانی (با بازی کالین وودل) را به عنوان یک صاحب هتل آدم کش دنبال خواهد کرد.

تریلر رسمی سریال The Continental
تاریخ انتشار The Continental

اطلاعات و بازیگران سریال اسپین آف جان ویک

تریلر رسمی سریال The Continental
درباره سریال The Continental

در 15 آگوست 2022، Starz این سریال را به Peacock فروخت. در مارچ 2023، جو دریک، رئیس گروه Lionsgate Motion Picture اظهار داشت که انتظار می‌رود این سریال در اواخر سال 2023 منتشر شود، همچنین گفت که قسمت‌ها تقریباً به پایان رسیده‌اند. این سریال در 22 سپتامبر 2023 برای اولین بار پخش خواهد شد.

دریک کولستاد، چاد استاهلسکی و دیوید لیچ از تهیه‌کنندگان اجرایی این سریال خواهند بود.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص تریلر رسمی سریال The Continental چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *