داستان جنجالی فیلم منطقه بحرانی علی احمدزاده + خلاصه داستان و بیوگرافی

داستان فیلم منطقه بحرانی علی احمدزاده و پشت پرده ممنوع‌الخروجی علی احمدزاده کارگردان منطقه بحرانی چیست؟ با افشاگری‌های تازه همراه ما باشید.

داستان فیلم منطقه بحرانی علی احمدزاده

فیلم منطقه بحرانی قرار بود روز ۱۹ مرداد در جشنواره هفتاد و ششم لوکارنو به نمایش درآید. این کارگردان ایرانی با «ممنوعیت خروج از کشور» مواجه است. این فیلم چهارمین ساخته بلند علی احمدزاده محسوب می‌شود که بدون دریافت مجوز ساخته شده است و بازیگران زن آن در صحنه‌های متعددی بدون حجاب دیده می‌شوند. ممنوع‌الخروجی علی احمدزاده کارگردان منطقه بحرانی نیز به همین خاطر می‌تواند باشد.

کمتر از یک ماه پیش، جشنواره فیلم لوکارنو تازه‌ترین ساختۀ علی احمدزاده را به‌عنوان محصول ایران و آلمان در فهرست آثار راه‌یافته به بخش مسابقه دوره هفتاد و ششم این رویداد سینمایی اعلام کرد. فیلم دوم علی احمدزاده با نام «مادر قلب اتمی» سال ۱۳۹۳ در بخش فوروم شصت و پنجمین دوره جشنواره فیلم برلین به نمایش درآمده بود.

فیلم «منطقه بحرانی» سومین فیلمی در ماه‌های اخیر محسوب می‌شود که برخی بازیگران زن آن در صحنه‌هایی بدون حجاب مقابل دوربین رفته‌اند و در جشنواره‌های مختلف به نمایش در می‌آیند.

بیوگرافی علی احمدزاده کارگردان فیلم منطقه بحرانی

اسامی بازیگران فیلم منطقه بحرانی علی احمدزاده

اسامی بازیگران فیلم منطقه بحرانی علی احمدزاده
اسامی بازیگران فیلم منطقه بحرانی علی احمدزاده

فیلم منطقه بحرانی به کارگردانی علی احمدزاده محصول مشترک ایران و آلمان در سال ۱۴۰۲ می باشد. در منطقه بحرانی بازیگران مطرح و برجسته ای همچون: امیر پوستی، شیرین عابدینی راد، مریم صادقیان، علیرضا کی‌منش، ساغر سحرخیز، مینا حسنلو، علیرضا راستجو و صبا باقری و .. به ایفای نقش پرداخنند.

منطقه بحرانی نام فیلم سینمایی ایرانی محصول سال ۱۴۰۲ به کارگردانی علی احمدزاده می باشد. علی احمدزاده پیش از این ساخت فیلم کوتاه «آوانتاژ» و فیلم‌های بلند «مهمونی کامی»، «پدیده» و «مادر قلب اتمی» را در کارنامه دارد.

خلاصه داستان منطقه بحرانی احمدزاده

داستان فیلم منطقه بحرانی علی احمدزاده
داستان فیلم منطقه بحرانی علی احمدزاده

در خلاصه داستان منطقه بحرانی احمدزاده آمده است:

امیر زندگی تنهایی دارد و سگش تنها همراه اوست. او در درنیای زیرمینی تهران پرسه می‌زند، انواع مواد مخدر را می‌فروشد و در خیابان‌های شهر بی‌هدف حرکت می‌کند که ادامه ماجرا اتفاق می‌افتد

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *