بیوگرافی علی احمدزاده کارگردان فیلم منطقه بحرانی

علی احمدزاده کارگردان محبوب ایرانی فیلم سینمایی منطقه بحرانی می‌ باشد. حال می خواهیم بیوگرافی علی احمدزاده را برای شما شرح دهیم.

امروز می خواهیم شرح حال کارگردان محبوب علی احمدزاده که اخیرا با فیلم منطقه بحرانی محبوب شده را برای شما قرار دهیم. با ما همراه باشید.

بیوگرافی علی احمدزاده

زندگینامه علی احمدزاده

سید علی احمدزاده متولد ۲۰ شهریور ۱۳۴۳ در خانواده‌ای مذهبی در شهرستان گچساران است. وی در آذر ۱۳۷۲ با همسر خود سیده مریم حسینی از خانواده‌های مذهبی شیراز ازدواج کرد و دارای فرزند می‌باشد. وی سال اول دبیرستان خود را در شهرستان گچساران تحصیل نمود و در سال دوم دبیرستان برای ادامه تحصیل به شیراز رفت.

علی احمدزاده از مهم‌ترین آثار علی احمدزاده می‌توان به کارگردانی فیلم مادر قلب اتمی، فیلم پدیده و فیلم مهمونی کامی اشاره کرد. علی احمدزاده کار حرفه‌ای خود را از سینما آغاز کرد و سال 1392 در فیلم مهمونی کامی به عنوان کارگردان فعالیت داشته است.

گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند فیلم مادر قلب اتمی، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای علی احمدزاده محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون مینا ساداتی، پگاه آهنگرانی، نازنین فراهانی و مهدی کوشکی را تجربه کرد.

بیوگرافی علی احمدزاده
شرح زندگی علی احمدزاده

شرح حال کارگردان محبوب علی احمدزاده

در ادامه می‌توانید تصویری از علی احمدزاده را ببینید:

بیوگرافی علی احمدزاده
بیوگرافی علی احمدزاده

علی احمدزاده در سال 1393 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در تولید اثر مهمی حضور داشته است. اثر مهم علی احمدزاده در این سال، فعالیت در فیلم مادر قلب اتمی به عنوان کارگردان محسوب می‌شود. شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی علی احمدزاده فعالیت در فیلم مادر قلب اتمی بوده است.

علی احمدزاده سال 1393 فیلم مادر قلب اتمی را کارگردانی کرد که توانست خود را میان اهالی فضای سینما مطرح کند. از علی احمدزاده نقل قول شده است که برای کارگردانی در فیلم مادر قلب اتمی و همکاریش با عوامل و بازیگران اعلام رضایت کرده است.

علی احمدزاده توانست با فعالیت در فیلم مادر قلب اتمی تجربه حرفه‌ای موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر محمدرضا گلزار، ترانه علیدوستی، مهرداد صدیقیان و پگاه آهنگرانی توانست سطح کاری او را متحول کند. علی احمدزاده علاوه‌بر فیلم مادر قلب اتمی، سال 1395 فیلم پدیده را کارگردانی کرده است. علی احمدزاده این‌بار با هنرمندانی چون هدیه تهرانی، امیر جدیدی، پگاه آهنگرانی و مهرداد صدیقیان همکاری داشت.

زندگینامه علی احمدزاده

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.

دیدگاه شما در خصوص بیوگرافی علی احمدزاده چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *