تایید ساخت سری سوم فیلم ترکی تاکتیک های عشق توسط نتفلیکس

به دلیل ریتینگ بالای فیلم سینمایی عاشقانه تاکتیک های عشق با بازی شوکرو اوزییلدیز و دمت اوزدمیر، ساخت سری سوم فیلم ترکی تاکتیک های عشق تایید شد.

ساخت سری سوم فیلم ترکی تاکتیک های عشق

قسمت اول فیلم تاکتیک های عشق با بازی دمت اوزدمیر به شدت رکورد زد و بعد از پخش قسمت دوم فیلم سینمایی عاشقانه تاکتیک های عشق ، قسمت یک بار دیگر در فهرست پربیننده‌ها قرار گرفت.

به دلیل استقبال زیاد مخاطب ساخت قسمت 3 فیلم ترکی تاکتیک های عشق توسط نتفلیکس تایید شد. هنوز اطلاعات خاصی از قسمت 3 فیلم تاکتیک های عشق در دسترس نیست، اما محتملا این قسمت نیز در تابستان سال آینده از پلتفرم نتفلیکس منتشر شود.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم‌های ترکی تاریخ سینما + [2023 و تمام دوران]

بهترین فیلم‌های عاشقانه ترکی + رمانتیک کمدی (2023 و تمام دوران)

ساخت سری سوم فیلم ترکی تاکتیک های عشق
ساخت سری سوم فیلم ترکی تاکتیک های عشق

خلاصه داستان فیلم تاکتیک های عشق نتفلیکس قسمت 1 :

کرم در یک شرکت تبلیغاتی فعالیت دارد و اصلی طراح مد و وبلاگ نویس است. هر دوی آن‌ها به عشق اعتقادی ندارند و ادعا دارند که با یک سری تاکتیک می‌توانند هر کسی را شیفته خود کنند. این زوج که به خاطر یک شرط بندی با هم ارتباط بر قرار می‌کنند، در سفری کاری عاشق یکدیگر می‌شوند.

خلاصه داستان فیلم تاکتیک های عشق نتفلیکس قسمت 2 :

رابطه عسلی و کرم که با یک ادعا شروع شده بود، به یک عشق تبدیل می‌شود. آن‌ها متوجه می‌شوند که به ازدواج اعتقادی ندارند. در حالی که اصلی سعی می‌کند کرم را در مورد ازدواج متقاعد کند، کرم برای منحرف کردن او از این ایده اقدام می‌کند.

فیلم تاکتیک های عشق با بازی دمت اوزدمیر

تایید ساخت قسمت 3 فیلم ترکی تاکتیک های عشق با بازی دمت اوزدمیر
تایید ساخت قسمت 3 فیلم ترکی تاکتیک های عشق با بازی دمت اوزدمیر

دمت اوزدمیر (به ترکی استانبولی:Demet ozdemir؛ زادۀ ۲۶ فوریه ۱۹۹۲) بازیگر، رقصنده و مدل کشور ترکیه می‌باشد. او در سال ۲۰۱۹ به عنوان بهترین مدل زن و بازیگر ترکیه انتخاب شد. خانواده او از مهاجران بلغارستانی ساکن ترکیه می‌باشند. وی یک برادر به نام ولکان و یک خواهر به نام دریا دارد و پدر و مادر او در کودکی از هم جدا شده‌اند.

دمت اوزدمیر در سال ۲۰۱۳ در نقش آیلین در سریال تلویزیونی “یه راز بهت می گم” (Sana Bir Sir Verecegim) برای اولین بار برای یک مجموعه تلویزیونی جلو دوربین رفت و یک سال بعد توانست در نقش آلیا در سریال شناخته شده “سعید و شورا” (Kurt Seyit ve Sura) ظاهر شود.

در سال ۲۰۱۵ فرصت حضور در یکی از معروف‌ترین سریال‌هایش به نام “بوی توت فرنگی” (Çilek Kokusu) را پیدا کرد. در همین سال در فیلم سینمایی “روی حرفت بمان” (Tut Sözünü) ظاهر شد. دمت اوزدمیر در سریال “بین من و دنیا” برای پلتفرم دیزنی پلاس نقش ایفا می‌کند. پرنده سحرخیز، تو با کی میرقصی و خانه تولدت سرنوشت توست از دیگر آثار او هستند.

شوکرو اوزییلدیز در تاکتیک های عشق

شوکرو اوزییلدیز در تاکتیک های عشق
شوکرو اوزییلدیز در تاکتیک های عشق

به احتمال بالا شوکرو و دمت در قسمت 3 فیلم تاکتیک های عشق نیز کماکان به ایفای نقش بپردازند. شکرو اوزییلدیز (ترکی استانبولی: Şükrü Özyıldız‎؛ زادهٔ ۱۸ فوریهٔ ۱۹۸۸) هنرپیشه اهل ترکیه است. وی از سال ۲۰۱۱ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده‌است.

سریال‌های دروغگو های کوچک شیرین، شرافت، من هنوز امید دارم، آفتاب زمستانی، ستاره چوپان، نفس به نفس، آکینجی و فیلم‌های سینمایی نوا، دوست داشتنی خطرناک، بانک قلب‌های شکسته، سیب‌های ترش و … از جمله آثاری هستند که شوکرو در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته است.

اخبار هنرمندان ترکیه:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *