تریلر رسمی انیمه The Fable منتشر شد + تاریخ اکران

The Fable، یکی از مهم‌ترین انیمه‌های سال 2023 می‌باشد که روز گذشته، تریلر رسمی انیمه The Fable توسط Tezuka Productions به انتشار رسید.

فیلم The Fable از Minami Katsuhisa اولین تریلر انیمه‌ای را دریافت می‌کند که هر دو طرف افسانه “Invincible Masked Assassin” از Tezuka Productions را نشان می‌دهد.

تریلر رسمی انیمه The Fable

تاریخ اکران انیمه The Fable

طبق اعلام توئیت رسمی این کمپانی، آکیرا ساتو “قاتل نقابدار شکست ناپذیر” در یک تیزر خنده‌دار قبل از اینکه جنبه تاریک‌تری از این انیمه را فاش کند، عناصری از این انیمه محبوب را نشان می‌دهد. حساب رسمی این انیمه، ساتو را به عنوان مردی با دو چهره معرفی می‌کند و قول می‌دهد که انیمه فضایی را که در خور فیلم اصلی The Fable است، (یکی از پرفروش‌ترین مانگای تمام دوران) حفظ خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمه در سال 2023 که قبل از مرگ باید ببینید

بهترین انیمه های فانتزی تاریخی تاریخ سینمای ژاپن

مانگای The Fable در سال 2019 به پایان رسید، اما با پایان یافتن دنباله آن: The Fable: The Second Contact، اولین فرصت برای پیش نمایش اقتباس انیمه است. The Fable توسط Ryosuke Takahashi کهنه کار، کارگردانی خواهد شد. یویا تاکاشیما بر فیلمنامه نظارت خواهد داشت و در کنار مایومی موریتا این انیمه را خواهد نوشت.

طراحان شخصیت شامل کیوما اوشیتا، ساکی هاسگاوا و جونیچی هایاما هستند. Tezuka Production با تحسین Astro Boy و Black Jack، پس از آخرین کار روی The Café Terrace and Its Goddesses، The Fable را انیمیشن خواهد کرد.

تریلر رسمی انیمه The Fable
نخستین تیزر The Fable

تریلر انیمه The Fable

در ادامه می‌توانید نخستین تیزر The Fable را ببینید:

اقتباس از انیمیشن The Fable فرصتی را برای بینندگان جدیدی که با آثار Minami Katsuhisa آشنا نیستند فراهم می‌کند. با شروع سال 2014، فیلم محبوب The Fable بار دوم را تجربه کرد و از 8 میلیون نسخه در تیراژ در سال 2021 به بیش از 20 میلیون نسخه در کمتر از 3 سال رسید. ناشر Kodansha در سال 2022 مجوز مانگا را برای مخاطبان انگلیسی زبان صادر کرد و یک فیلم اقتباسی لایو اکشن برای پخش از طریق نتفلیکس در دسترس است.

هفته آینده تریلر بلند این انیمه به انتشار می‌رسد که تاریخ انتشار این انیمه را فاش خواهد کرد.

تاریخ اکران انیمه The Fable

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص تریلر رسمی انیمه The Fable چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *