واکنش های اولیه به فیلم Blue Beetle منتشر شد !

با تبدیل شدن سوسک آبی به اولین شخصیت فیلم دنیای دی‌سی، واکنش های اولیه به فیلم Blue Beetle به انتشار رسیدند که در ادامه به آن می‌پردازیم.

واکنش‌های رسانه‌های اجتماعی برای فیلم Blue Beetle، با بازی زولو ماریدوئنا در نقش جیمی ریس، برایدنیای دی‌سی آغاز شده است. در حالی که تداوم جدید استودیو دی‌سی به درستی با فیلم Superman: Legacy آغاز می‌شود، Blue Beetle اساساً به عنوان پیش درآمدی برای فرنچایز جدید جیمز گان عمل می‌کند. در ادامه به واکنش های ابتدایی به فیلم Blue Beetle می‌پردازیم.

بیشتر بخوانید:

صحبت های ستاره Blue Beetle درباره آینده‌اش با DCU

تریلر رسمی جدیدی از فیلم Blue Beetle 2023

واکنش های اولیه به فیلم Blue Beetle

اولین واکنش ها به فیلم سوسک آبی

بلو بیتل یک فیلم ابرقهرمانی آمریکایی است که بر اساس شخصیت بلو بیتل از دی‌سی کامیکس ساخته و تولید شده است. ساخت این فیلم بر عهده دی‌سی است و برای توزیع از طریق برادران وارنر پیکچرز برنامه‌ریزی شد. در نظر گرفته شده که این فیلم بخشی از دنیای توسعه‌یافته دی‌سی باشد. این فیلم را آنجل مانوئل سوتو بر اساس فیلم‌نامه‌ای از گرت دانت-آلکوسر کارگردانی می‌کند.

واکنش های اولیه به فیلم Blue Beetle
واکنش های اولیه به فیلم Blue Beetle

از آنجایی که Blue Beetle رسما یک هفته تا اکران در سینماها فاصله دارد، اکران‌های اولیه در حال انجام است زیرا اعضای مطبوعات از قبل شاهد ماجراجویی بعدی DC هستند. مشابه بیشتر فیلم‌های ابرقهرمانی، واکنش‌ها در رسانه‌های اجتماعی آغاز شده است زیرا منتقدان نظرات اولیه خود را درباره سوسک آبی به اشتراک می‌گذارند.

بیشتر بخوانید:

اولین تیزر از فیلم Blue Beetle

کلیپ Blue Beetle شیرین کاری های اکشن فیلم DC را برجسته می کند

پیش‌ بینی باکس آفیس Blue Beetle

واکنش های ابتدایی به فیلم Blue Beetle

واکنش های اولیه به فیلم Blue Beetle
واکنش های اولیه به فیلم Blue Beetle

در ادامه می‌توانید واکنش های اولیه به فیلم Blue Beetle را ببینید:

فیکو کانجیانو:

مطمئناً زمان خوبی در سینما است، زیرا چیزی بیش از یک معرفی فوق العاده برای جیمی ریس می‌باشد، اما به عنوان نامه‌ای عاشقانه برای فرهنگ لاتین تبار است که به عنوان پایه و اساس آن بر خانواده تمرکز دارد.

getyourcomicon:

فیلم سوسک آبی به لطف کار خیره‌کننده زولو ماریدوئنا، آنجل مانوئل سوتو و بازیگران فوق‌العاده قوی، اولین حضور پررنگ را روی پرده بزرگ انجام می‌دهد. پر از احساسات و اکشن از ابتدا تا انتها. Blue Beetle یک قهرمان جدید شجاع و جسور است که نسل جدیدی باید به آن نگاه کند.

تلویزیون آتابی:

فیلم سوسک آبی با مخاطبان لاتین تداعی می‌کند و فرهنگ و ارزش‌های این جامعه را به تصویر می‌کشد. خنده، داستانی احساسی و صحنه‌های اکشن جذاب. بدون شک انتخاب کارگردان پورتوریکویی آنجل مانوئل سوتو یک موفقیت کامل برای دی سی بود.

جانا ان ناگاسه:

سوسک آبی شگفت انگیز است! از تماشای فیلم بسیار لذت بردم و از اینکه چقدر فیلم باحال است صحبت نکردم. انرژی زولو ماریدوئنا روی صفحه مسری است. برونا مارکزینه در نقش جنی می‌درخشد؛ شیمی زولو و برونا غیر واقعی است، خانواده ریس پویایی تماشایی دارد.

تاسمین:

فیلم سوسک آبی یک بلاک باستر ابرقهرمانی به طرز شگفت انگیزی احساسی، در عین حال خنده دار و مهیج است. این فیلم تا لبه پر از احساسات است و آنجل مانوئل سوتو یک جشن عالی از فرهنگ لاتین ایجاد کرده است. بروید این فیلم را ببینید، ناامید نخواهید شد!

اولین واکنش ها به فیلم سوسک آبی

جهت خواندن اخبار مارول و دی سی بیشتر می‌توانید با مراجعه به لینک مربوطه از این اخبار اطلاعات بیشتری کسب کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *