بازسازی سکانس آخر انیمیشن مرد عنکبوتی به سبک لگو !

پرستون موتانگا، انیماتور طرفدار، با بازسازی سکانس آخر انیمیشن مرد عنکبوتی به سبک لگو بازگشت خود به دنیای مرد عنکبوتی را اعلام کرد.

مایلز مورالس پس از رسیدن به زمین 42، دنیایی بدون مرد عنکبوتی که جنایت در آن بیداد می‌کند و پدرش مرده است را می‌بیند. مایلز توسط عمویش آرون دستگیر می‌شود و التماس می‌کند که آزاد شود تا بتواند پدر خود را از دسیسه‌های اسپات نجات دهد. مایلز تلاش می‌کند تا به طبیعت بهتر آرون متوسل شود و او را متقاعد کند که از پرولر بودن دست بردارد، اما پاسخ خشونت آمیز آرون نشان می‌دهد که مایلز نمی‌داند درباره چه چیزی صحبت می‌کند.

بیشتر بخوانید:

مهمترین مفهوم های استفاده نشده در مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست

بهترین نکات مخفی انیمیشن مرد عنکبوتی: در میان دنیای عنکبوتی

بازسازی سکانس آخر انیمیشن مرد عنکبوتی به سبک لگو

سکانس آخر انیمیشن در میان دنیای عنکبوتی به سبک لگو

سپس مایلز با پراولر واقعی زمین-42 ملاقات می‌کند. نوع خودش، مایلز جی مورالس که به وضوح نشان می‌دهد که قصدی برای آزادی اسیر خود ندارد. موتانگا قبلاً اولین تریلر این انیمیشن را به صورت لگو به صورت شات به عکس بازآفرینی کرده بود که توسط کارگردانان فیلم و برایان مایکل بندیس، نویسنده کمیک که مایلز را در سال 2011 ساخته بود، تشویق شد.

بازسازی سکانس آخر انیمیشن مرد عنکبوتی به سبک لگو
بازسازی سکانس آخر انیمیشن مرد عنکبوتی به سبک لگو

این کار او به اندازه کافی مورد استقبال قرار گرفت که انیماتور 14 ساله وارد پروژه شد و صحنه‌هایی را ارائه کرد که در آن اسپات یک جهان مرد عنکبوتی لگو را کشف می‌کند و اقدامات او به میگل اوهارا گزارش می‌دهد. پایان انیمیشن در میان دنیای عنکبوتی، سومین فیلم از این مجموعه را با نام Spider-Man: Beyond the Spider-Verse معرفی کرد.

بازسازی انیمیشن مرد عنکبوتی در میان دنیای عنکبوتی

در ادامه می‌توانید ویدیو بازسازی انیمیشن مرد عنکبوتی در میان دنیای عنکبوتی را ببینید:

این فیلم که در ابتدا قرار بود در 29 مارس 2024 اکران شود، اما از برنامه اکران سونی حذف شد و ظاهراً به دلیل عدم پیشرفت در انیمیشن و ناتوانی بازیگران در پایان ضبط دیالوگ در طول اعتصاب SAG-AFTRA. فیل لرد و کریس میلر، تهیه‌کننده‌ها و نویسندگان مشترک، اعلام کرده‌اند که اکران فیلم را به تأخیر بیندازند تا زمان لازم را برای عالی کردن Beyond the Spider-Verse صرف کنند.

سکانس آخر انیمیشن در میان دنیای عنکبوتی به سبک لگو

جهت خواندن اخبار مارول و دی سی بیشتر می‌توانید با مراجعه به لینک مربوطه از این اخبار اطلاعات بیشتری کسب کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *