ببینید: دیده شدن بریتنی اسپیرز بعد از جدایی‌ اش از سام اصغری با بطری مشروب

دیده شدن بریتنی اسپیرز بعد از جدایی‌ اش از سام اصغری با بطری مشروب ، نظر رسانه های آمریکایی رو به خودش جلب کرده است. در ادامه همراه فیگار بمانید.

بریتنی اسپیرز و سام اصغری، زوج جنجالی این روزهای خبری هستند. این دو که رابطه و ازدواجشان سوژه خبری بود دیری نگذشت که جدایی آنها صدر اخبار قرار گرفت! شب گذشته بریتنی اسپیرز همسر سابق سام اصغری پس از جدایی از او در حال خروج از رستوران Daves chiken در اکسنارد، کالیفرنیا برای صرف مرغ سوخاری و با توجه به دستش (متوجه مصرف الکل او خواهید شد) نظر رسانه های آمریکایی را به خودش جلب کرده است.

پشت پرده جدایی سام اصغری از بریتنی اسپیرز

دیده شدن بریتنی اسپیرز بعد از جدایی‌ اش از سام اصغری با بطری مشروب

بریتنی در حال خروج از رستوران Daves chiken در اکسنارد با بطری مشروب

ماجرای خیانت بریتنی اسپیرز آنقدر داغ بود که امین فردین، خبرنگار ایرانی از این ماجرا پرده برداری کرد. جزئیات بیشتر را می‌توانید در فیگار مشاهده کنید.

دیده شدن بریتنی اسپیرز بعد از جدایی‌ اش از سام اصغری با بطری مشروب

تصویر بریتنی اسپیرز بعد از جدایی از سام با بطری نوشیدنی الکلی

بریتنی اسپیرز، خواننده معروف آمریکایی، و سام اصغری، مدل و همسر ایرانی او، تصمیم به جدایی گرفتند، درخواست طلاق توسط سام اصغری، بازیگر و مربی بدنسازی ایرانی تبار، در چهارشنبه این هفته و چند ساعت پس از شایعه جدایی، رسمی شد.

دیده شدن بریتنی اسپیرز بعد از جدایی‌ اش از سام اصغری با بطری مشروب

پشت پرده شکستن سکوت بریتنی اسپیرز

منبعی در نزدیکی زوج بریتنی و سام ادعا کرده است که آنها مشکلات و درگیری‌های مکرری داشته‌اند و بریتنی به سام حمله کرده است. طبق این منبع، بریتنی سام را ضرب و جرح کرده و حتی در برخی موارد، در حالی که سام خواب بوده، به او حمله کرده و او را زخمی کرده است. منبع ادامه می‌دهد که اقدامات امنیتی انجام شده است تا آنها را از هم جدا کنند.

بیشنر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص دیده شدن بریتنی اسپیرز بعد از جدایی‌ اش از سام اصغری با بطری مشروب چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *