پخش فیلم پاپیون همزمان با سالگرد درگذشت منوچهر اسماعیلی استارت خورد +[جزئیات]

پخش فیلم پاپیون در شبکه نمایش به مناسبت یک سالگی درگذشت منوچهر اسماعیلی، در دستور کار قرار گرفت و در 30 مرداد ساعت 23 پخش شد.

شبکه نمایش فیلم «پاپیون» را به صورت همزمان با پخش اولیه آن، در تاریخ 30 مرداد ساعت 23 به نمایش می‌گذارد. این فیلم سینمایی به کارگردانی فرانکلین جی است و با بازی استیو مک‌کوئین و داستین هافمن ساخته شده است. در ادامه مطلب با خبر فیلم پاپیون سالگرد درگذشت منوچهر اسماعیلی همراه ما بمانید.

پخش فیلم پاپیون در شبکه نمایش

شبکه نمایش پخش فیلم پاپیون

خلاصه داستان فیلم «پاپیون» به صورت زیر است:

هنری با نام مستعار پاپیون به اتهام قتل در یک دادگاه در فرانسه محاکمه می‌شود و برای اجرای حکم محکومیت باید به گویان فرانسه منتقل شود. اما او خود را بی‌گناه می‌داند و هرگونه دخالت در قتل را انکار می‌کند. در طول این سفر، او با لوئیس دگا آشنا می‌شود، یک مرد متهم به جعل اسناد که مقدار زیادی پول را با خود حمل می‌کند و…

این فیلم فرانسوی بر اساس داستان واقعی زندگی هنری شاریه، بازداشت شده در سال 1933 و تلاشش برای فرار از زندان‌های قوی و مرموز در گویان فرانسه ساخته شده است. منوچهر اسماعیلی، دوبلور برجسته کشورمان، در تاریخ 8 فروردین 1318 به دنیا آمد و در تاریخ 31 مرداد 1401 در سن 83 سالگی به دلیل عوارض بیماری کرونا درگذشت.

پخش فیلم پاپیون در شبکه نمایش
پخش فیلم پاپیون در شبکه نمایش

سالگرد فوت منوچهر اسماعیلی

وی در فیلم “پاپیون” به نقش هنری شاریر (با بازی استیو مک کوءین) دوبله داد. این فیلم در سه زمان مختلف، ساعت 4:30 صبح، 9:30 صبح و 17در روز سه شنبه 31 مرداد، پخش می‌شود. منوچهر اسماعیلی مسئول دوبله فیلم‌های بسیاری بوده و به مدیریت دوبلاژ آثار مختلفی نیز پرداخته است.

او به خاطر توانایی صحبت کردن به جای چند شخصیت در یک فیلم با صداهای متنوع و تیپ‌گویی شهرت داشت. در فیلم “هزاردستان” که توسط علی حاتمی کارگردانی شده بود، اسماعیلی به جای شعبان (محمدعلی کشاورز)، رضا تفنگچی (جمشید مشایخی) و هزاردستان (عزت‌الله انتظامی) و جمشید لایق صحبت کرد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص پخش فیلم پاپیون در شبکه نمایش چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *