احتمال حضور کریس پرت در دنیای جدید دی سی !

به تازگی شایعاتی پس از انتشار یک توئیت از جیمز گان به انتشار رسید که احتمال حضور کریس پرت در دنیای جدید دی سی را بسیار بیشتر می‌کند.

یکی دیگر از بازیگران نگهبانان کهکشان ممکن است در حال مهاجرت به دنیای سینمایی DC باشد، زیرا جیمز گان نشانه‌هایی درباره مشارکت کریس پرت را به صورت غیر مستقیم ارائه داد. سال ۲۰۲۳ پایان دوره گان در استودیوهای مارول را نشان داد، زیرا او سه‌گانه نگهبانان کهکشان را به اتمام رساند و هم‌اکنون به طور کامل بر تکالیف خود به عنوان معاون مدیرعامل استودیوی DC تمرکز دارد.

احتمال حضور کریس پرت در دنیای جدید دی سی

حضور کریس پرت در دنیای دی سی جیمز گان

با این حال، در حالی که گان از دنیای سینمایی مارول کناره‌گیری می‌کند، چندین بازیگری که در طول فیلم‌های استودیوهای مارول با او همکاری داشته‌اند را به همراه خود به استودیوی DC می‌آورد. از زمانی که سه‌‌گانه نگهبانان کهکشان، به پایان رسیده است، طرفداران به صورت فعال در حال حدس و گمان هستند که گان کدام ستارگان مارول را برای پروژه‌های فصل ۱ دنیای سینمایی دی‌سی به کار خواهد گرفت.

احتمال حضور کریس پرت در دنیای جدید دی سی
احتمال حضور کریس پرت در دنیای جدید دی سی

به گفته‌ها، پام کلمنتیف که نقش مانتیس را ایفا کرده بود، قصد دارد در فرانچایز جدید گان نقشی را ایفا کند، اگرچه هویت شخصیت او هنوز فاش نشده است. به نظر می‌رسد که یکی از محبوب‌ترین هنرمندان گان نیز احتمالا به سمت دنیای سینمایی دی‌سی متوجه شود. یک کاربر به نام Airry85 اخیراً در Threads به گان ابراز داشت که “دوست داشتنی است که برخی از بازیگران از ترکیب GotG در فصل دوم Peacemaker به عنوان مهمان حضور یابند و پیشنهاد داد که کریس پرت یا کلمنتیف نقش خود را ایفا کنند.

گان به جوابی بسیار جالب رسید و اظهار کرد که “دلایلی وجود دارد که نمی‌خواهم هیچکدام از این هنرمندان نقش خود را در دنیای سینمایی دی سی ایفا کنند!” که به معنی این است که پرت ممکن است قبلاً در برنامه‌های آتی استودیوی DC گان شرکت کرده باشد.

کریس پرت در دنیای دی سی

در ادامه می‌توانید توئیت جیمز گان در مورد شایعه کریس پرت در دنیای دی سی را ببینید:

احتمال حضور کریس پرت در دنیای جدید دی سی
احتمال حضور کریس پرت در دنیای جدید دی سی

اگر پرت واقعاً قرار است به دنیای سینمایی دی‌سی بپیوندد، سوال بزرگ‌تر این است که در فرانچایز آتی استودیوی DC وی در نقش کی فعالیت خواهد کرد. یکی از پروژه‌هایی که گان آن را برای فصل ۱ تأیید کرده است، سریال تلویزیونی خداها و هیولاها است که در شبکه Max پخش خواهد شد. با توجه به تشابه‌های زیادی که مایکل جان کارتر با ستاره‌شناس دارد، بسیاری از طرفداران پرت را برای نقش بوستر گلد پیشنهاد داده‌اند.

حضور کریس پرت در دنیای دی سی جیمز گان

جهت خواندن اخبار مارول و دی سی بیشتر می‌توانید با مراجعه به لینک مربوطه از این اخبار اطلاعات بیشتری کسب کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *