بهترین فیلم های امیلیا کلارک از نگاه سایت فیگار

در این نوشتار بهترین فیلم های امیلیا کلارک، بازیگری که با بازی جذاب خود استعداد بازیگری‌اش را اثبات کرده است را به شما معرفی خواهیم کرد.

امیلیا کلارک به عنوان دانریس تارگاریان زیبا و شجاع در سریال (بازی تاج و تخت) شناخته می‌شود، اما آیا شما فیلم‌ها و نقش‌های دیگر او را دیده‌اید؟

امیلیا کلارک به طور قابل توجهی به خاطر نقش برجسته‌اش در سریال بازی تاج و تخت به عنوان دانریس تارگاریان شناخته می‌شود. طرفداران وی می‌دانند که در واقع او در نسخه اولیه‌ی پایلوت سریال حضور نداشت؛ بازیگر اصلی این نقش قرارداد خود را لغو کرد و امیلیا کلارک مسئولیت نقش دانریس را بر عهده گرفت.

همه ما مطمئناً موافقیم که زندگی کلارک و همچنین سریال بازی تاج و تخت در صورتی که این اتفاق رخ نمی‌داد به طرزی کاملاً متفاوت پیش می‌رفت.

نقش امیلیا کلارک در هشت سال بازی در نقش دانریس، باعث شد که او نتواند در طول تعطیلات این سریال، فیلم‌های دیگری بازی کند. او در چندین فیلم معروف مانند فیلم‌های “سولو: داستان جنگ ستارگان” و “ترمیناتور: جنسیس” حضور داشته است.

علاوه بر این، کلارک در فیلم‌های عاشقانه مانند “کریسمس گذشته” و “من قبل از تو” نیز حضور داشته است. در سال 2023، امیلیا کلارک با بازی در سریال “تهاجم مخفی” مارول استودیوز و فیلم “نسل پاد”، نقش‌های مهمی داشته است. در ادامه، بهترین اجراهای امیلیا کلارک را برای شما مرتب کرده‌ایم:

بهترین فیلم های امیلیا کلارک

معرفی بهترین فیلم های امیلیا کلارک

شما می‌توانید فهرست بهترین فیلم های امیلیا کلارک را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

مقالات مکمل:

بهترین فیلم های امیلیا کلارک
برترین فیلم های امیلیا کلارک

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های سینمایی 2023 بر اساس امتیاز IMDB

Terminator Genisys

بهترین فیلم های امیلیا کلارک
پر طرفدار‌ترین فیلم های امیلیا کلارک

در سال 2029، جان کانر، رهبر مقاومت در برابر اسکای نت، ستوان خود یعنی کایل ریس را به سال 1984 شهر لس آنجلس می‌فرستد تا از مادرش سارا کانر محافظت کند. او در ماموریت محافظت از سارا تنها نیست، زیرا متوجه می‌شود که یک T-800 قبلاً همه چیز را درباره آینده به سارا گفته است، از جمله اینکه او کیست.

آیا آن‌ها می‌توانند زمان‌بندی ناهموار را ترمیم کنند و به انسان‌ها کمک کنند تا در نهایت موفق شوند اسکای نت را شکست دهند؟

در طول سال‌ها، فرنچایز ترمیناتور چند بار بازسازی شده است تا محبوبیت را به فیلم‌ها بازگرداند. بازی امیلیا کلارک به عنوان سارا کانر در فیلم ترمیناتور: جنیسیس به یادماندنی بود و ظرفیت اکشن او را که در سریال بازی تاج و تخت نیز مشاهده کرده‌ایم، نشان داد.

جنیسیس اغلب به عنوان بدترین قسمت از این سری فیلم‌ها شناخته می‌شود، اما این توانایی امیلیا کلارک به عنوان یک بازیگر را نشان می‌دهد که توانسته در این قسمت بد از ترمیناتور، اینطوری بدرخشد.

Secret Invasion

بهترین فیلم های امیلیا کلارک
محبوب ترین فیلم های امیلیا کلارک

تهاجم مخفی، سریال جدیدی از مارول می‌باشد که در دیزنی پلاس پخش شده است و اکنون به عنوان یکی از بدترین‌ها شناخته می‌شود. این سریال برای داستانش نقدهای مختلفی دریافت کرده است. امیلیا کلارک در نقش گیاه (G’iah)، نسخه بزرگسال دختر اسکرول تالوس که در کاپتن مارول معرفی شده بود را بازی می‌کند.

او در ابتدا سریال به عنوان عضو تیم خلافکاران شروع به کار می‌کند، اما به سرعت به سمت تیم قهرمانان می‌رود. مشکلات و نقص‌های سریال تهاجم مخفی تقصیر امیلیا کلارک نیست، زیرا او در صدد این می‌باشد تا به آنچه که به او گفته شده است به خوبی عمل کند. اگرچه شخصیت او اکنون یکی از قوی‌ترین شخصیت‌ها در MCU می‌باشد، اما متأسفانه سریال او را تنها گذاشته است .

The Pod Generation

بهترین فیلم های امیلیا کلارک
بهترین فیلم های امیلیا کلارک

“نسل پاد” یک فیلم عاشقانه و علمی-تخیلی است که در آن امیلیا کلارک نقش قهرمان راشل را ایفا می‌کند. داستان فیلم در مورد آینده‌ می‌باشد که مردم از رحم‌های قابل جداشدن و پادهایی که به طور علمی کنترل شده‌اند برای زایمان و به جای حمل کودکان در رحم مادر استفاده می‌کنند. راشل و همسرش آلوی، که نقش او توسط چیووتل اجیوفور ایفا می‌شود، قصد دارند تا یک خانواده تشکیل دهند.

اما در حالی که راشل می‌خواهد با کمک یک پاد بچه‌دار شود، آلوی می‌خواهد او به طریق طبیعی باردار شود. این فیلم سفر آن‌ها برای تبدیل شدن به والدین از طریق روش پاد را نشان می‌دهد. اگرچه فیلم نقدهای مختلفی را دریافت کرد، اما بازی امیلیا کلارک در نقش راشل بی‌نظیر بود و برای اجرایش تحسین فراوانی دریافت کرد.

Last Christmas

بهترین فیلم های امیلیا کلارک
بهترین فیلم های امیلیا کلارک

کیت قربانی برخی تصمیمات بد در زندگی خود شده است و او کمی هم خرابکار است. او بدون داشتن خانه‌ای برای خود، به دور از خانواده‌اش زندگی می‌کند. در حالی که به عنوان یک الف در یک فروشگاه کریسمس کار می‌کند، با مردی به نام تام وبستر آشنا می‌شود، اما صحبت‌هایشان به طور ناگهانی متوقف می‌شود.

زندگی او مدتی است که در حال فروپاشی می‌باشد، اما او به تام نزدیک‌تر می‌شود و در نهایت درباره احساسی که در قلبش وجود دارد با او صحبت می‌کند. بعد از مدتی، تام ناپدید می‌شود و کیت سعی می‌کند او را پیدا کند، اما در این راه چیزهای بیشتری درباره خودش می‌فهمد.

فیلم “کریسمس گذشته” یک فیلم جذاب، خنده‌دار و مناسب برای تعطیلات است که به ما قسمت جذاب و شوخ‌طبعه امیلیا کلارک را نشان می‌دهد. این فیلم که بر اساس آهنگ محبوب گروه (!Wham) ساخته شده است، فیلمی خوب برای تماشا در تعطیلات برای شما می‌باشد. روحیه شوخ و خنده‌دار امیلیا کلارک ترکیب عالی از طنز و عشق را به این فیلم می‌آورد.

Solo: A Star Wars Story

بهترین فیلم های امیلیا کلارک
بهترین فیلم های امیلیا کلارک

اگر فیلم‌های جنگ ستارگان را دیده باشید، با شخصیت هان سولو آشنا هستید. فیلم “سولو: داستانی از جنگ ستارگان” چیرهای بیشتری از زندگی این شخصیت را به ما نشان می‌دهد. این داستان درباره این است که هان سولو چگونه قبل از اینکه با این انقلاب رو به رو شود، بهترین قاچاقچی کهکشان شد.

 در این فیلم همچنین می‌توانیم بیشتر درباره این بدانیم که هان چگونه به جایگاه خود رسید، با همدست قاچاقچی خود، چوباکا آشنا شد و چگونه به آن انقلاب پیوست.

در این فیلم، کلارک نقش چی‌را، دوست دختر و همچنین قاچاقچی هان سولو را بازی می‌کند. آن‌ها در ابتدا دوستان دوران کودکی بوده‌اند، اما سرنوشت آن‌ها را از هم جدا می‌کند و در نهایت، دوباره به هم می‌پیوندند، هرچند که به نظر می‌رسد که سرنوشت آن‌ها جدا از یکدیگر است.

چی‌را به عنوان یک شخصیت مهم در مجموعه جنگ ستارگان معرفی شده بود، اما به دلیل شکست فیلم در فروش، داستان او به سرعت رها شد. با این حال، داستان در کمیک‌ها گسترش یافت و نمی‌توان انکار کرد که کلارک در نقش خود فوق‌العاده بود.

Me Before You

بهترین فیلم های امیلیا کلارک
بهترین فیلم های امیلیا کلارک

لو کلارک شغل مراقبت از ویل تراینر را به عهده می‌گیرد، یک شخصی که پس از یک تصادف موتورسیکلت، فلج شده است. لو شخصیتی شاد و پرانرژی دارد، در حالی که ویل پس از این حادثه که همه چیزی وی را از او گرفته است، بسیار ناراحت و غمگین می‌باشد.

این دو با هم ازدواج می‌کنند و باورهای لو مورد آزمایش قرار می‌گیرد زیرا او دلیل واقعی استخدام شدنش توسط والدین ویل را می‌فهمد.

فیلم “من قبل از تو” بر اساس مجموعه رمانی با همین نام که اثر جوجو مویز می‌باشد، ساخته شده است. مجموعه رمان‌ها شامل سه کتاب است که داستان آن‌ها درباره لو می‌باشد. در حالی که هیچ برنامه‌ای برای تبدیل کتاب‌های دوم و سوم به فیلم وجود ندارد، اقتباس فیلمی از کتاب اول موفقیت آمیز بود.

بازی امیلیا کلارک در نقش لو شاداب به نظر می‌رسد که به طبیعت خود بازیگر نزدیک است. از لباس‌های رنگارنگ او تا میمیک چهره‌اش، بازی او بیش از حد عالی بود و او توانست واقعاً شخصیت نوشته شده توسط مویز را به خوبی به تصویر بکشد.

Game of Thrones

بهترین فیلم های امیلیا کلارک
بهترین فیلم های امیلیا کلارک

خاندان تارگریان یکی از نه خاندان نجیبی است که برای کنترل وستروس مبارزه می‌کنند. تارگریان‌ها قبلاً حاکمیت را در دست داشته‌ بودند، اما بعد از سرنگونی، دنریس و برادرش مجبور به فرار به سرزمین امن شدند.

برادرش از زیبایی و نام دنریس استفاده می‌کند و به عنوان بخشی از برنامه اصلی خود برای بازگرداندن تاج و تخت خود، خواهرش را مجبور به ازدواج با خل دروگو – رهبر دوثراک خشن – می‌کند. در طول سریال، دنریس با بسیاری از دشمنان مبارزه می‌کند تا تاج و تخت خود و عنوان خود را پس بگیرد.

شخصیت دنریس تارگریان که توسط کلارک بازی شده است، بخاطر تحول شخصیتش در طول بازی تاج و تخت معروف بود. او در ابتدا به عنوان یک قربانی برای برادرش ظاهر می‌شود و با رهبری جنگجو دوست می‌شود، شبی را در آتش زنده می‌ماند، از بسیاری از مردان وستروس پیشی می‌گیرد و سه اژدها را به تنهایی بزرگ می‌کند.

غیر قابل انکار است که کلارک در بازی نقش شخصیت قوی و شجاع دنریس چالش‌های بسیاری را پشت سر گذاشت. اگرچه همه از ابتدا با او موافق نبودند، اما کلارک تمام انتظارات را برآورده کرد و در طول سریال، چهار بار نامزدی امی را برای خود را کسب کرد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین فیلم های امیلیا کلارک سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *